«Αγγελιοφόρος» και «Close Up» διακόπτουν την έκδοσή τους
Μοναχικά γραφεία. Μισοσβησμένα φώτα. Άδειες οθόνες. Ακίνητα πλήκτρα. Λέξεις και εικόνες χωρίς εισιτήριο για το χάρτινο ταξίδι έως τα μάτια του αναγνώστη. Μικρές αγγελίες χωρίς αγοραστές, ενοικιαστές ή απελπισμένους ανέργους. Ταμειακές μηχανές δίχως φωνή και ήχους από κέρματα. Τηλεφωνικές συσκευές χωρίς ψιθύρους, εντολές και συνεννοήσεις. Στο διαδίκτυο αναβοσβήνουν δύο ξεχασμένες διαφημίσεις τραπεζών