Το χρονικό διάστημα διοίκησης και τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων Ορεστιάδας ανακοίνωσε ο δήμαρχος Βασίλης Μαυρίδης.
Η θητεία των αντιδημάρχων λήγει στις 28 Φεβρουαρίου του 2017.

Οι αρμοδιότητές τους είναι:
Σαράντης Μπαχτσεβανίδης, κατά τόπον αντιδήμαρχος για τις δημοτικές ενότητες Τριγώνου & Κυπρίνου.
 Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες.
 Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες.
 Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες.
 Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
 Την αναπλήρωση των Ληξιάρχων.
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Γιάννης Παπαϊωάννου κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη δημοτική ενότητα Ορεστιάδας.
 Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες.
 Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες.
 Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες.
 Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
 Την αναπλήρωση του Ληξιάρχου.
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας &
Πρασίνου , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων
αρμοδιότητας αυτής.
 Υπεύθυνος του προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας.
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
 Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς
του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
 Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής
ποιότητας ζωής σε θέματα αρμοδιότητάς του.

Χρήστος Ορμανλίδης κατά τόπον αντιδήμαρχος για τη δημοτική ενότητα Βύσσας.
 Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
 Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
 Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
 Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
 Την αναπλήρωση του Ληξιάρχου.
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής
(εκτός αποφάσεων προκηρύξεων ,διορισμού ,αργίας ,διαθεσιμότητας μετατάξεων, αποσπάσεων υπαλλήλων).
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής.
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Ανάπτυξης και Πληροφορικής και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεωναρμοδιότητας αυτού.
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων
αρμοδιότητας αυτού.
 Υπεύθυνος του προγράμματος δωρεάν διανομής τροφίμων σε απόρους.
 Υπεύθυνος λειτουργίας λαϊκών αγορών.
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
 Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς
του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
 Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής σε θέματα αρμοδιότητάς του.

Σάκης Γκακίδης
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής
(εκτός χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής).
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
 Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
 Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής σε θέματα αρμοδιότητάς του.

Γιάννης Περιστεράκης
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός συμβάσεων ,αποφάσεων ανάθεσης προμηθειών, εργασιών).
 Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Πολεοδομίας , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής.
 Τέλεση Πολιτικών γάμων.
 Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
 Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
 Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής κλπ σε θέματα αρμοδιότητάς του.
Β. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ορμανλίδης Χρήστος.
Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.Ορμανλίδης Χρήστος που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Περιστεράκη Ιωάννη.

Δ. Ορίζει τους τρείς (3) Αντιδημάρχους που δικαιούνται αντιμισθίας ως εξής: 1) Τον
Αντιδήμαρχο κ. Ορμανλίδη Χρήστο 2) Τον Αντιδήμαρχο κ. Περιστεράκη Ιωάννη
3) Τον Αντιδήμαρχο κ. Παπαϊωάννου Ιωάννη.