Καταγγελία για τα Jumbo της Αλεξανδρούπολης
Προϊόντα και όχι χρήματα ως ρέστα έλαβε τον Ιούνιο καταναλώτρια που επέλεξε το κατάστημα jumbo για να κάνει τις αγορές του.
Σύμφωνα με την καταγγελία αναγνώστη του thraki Νεα, παρά τη διαμαρτυρία της καταναλώτριας, τα ρέστα της ήταν προϊόντα.
Στο μήνυμα που έφτασε στο thraki Νεα, αναφέρεται:
«Σοκολατένια πασχαλινά αυγά έδωσε αντί για ρέστα σε πελάτη του Jumbo στην Αλεξανδρούπολη, ταμίας του καταστήματος, σήμερα 6 Ιουνίου το μεσημέρι.
Όταν μάλιστα η πελάτισσα διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός, η απάντηση που εισέπραξε ήταν αποστομωτική : «Αυτά είναι. Αλλιώς δεν έχε τίποται».
Αμήχανη η πελάτισσα απομακρύνθηκε, κακώς, από το ταμείο.
Είναι άραγε πολιτική της εταιρίας, της διεύθυνσης του καταστήματος ή της ταμία να μη δίνει το χρηματικό αντίτιμο;»
Το thraki Νεα, επικοινώνησε με τα κεντρικά του Jumbo, από τα οποία υποστήριξαν ότι υπάρχει πρόσκαιρη έλλειψη κερμάτων του ενός και δύο λεπτών του Ευρώ και ενδεχομένως κάποιες φορές να δίνονται ως ρέστα κάποια προϊόντα μεγαλύτερης αξίας.
Αναλυτικά η απάντηση του Jumbo.
«Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επικοινωνήσατε μαζί μας και θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι σε καμία περίπτωση στα καταστήματά μας δεν δίνονται αντικείμενα ως ρέστα.
Η εταιρεία στα πλαίσια της διαφάνειας ενημερώνει τους πελάτες, της ζητώντας την κατανόησή τους, ότι καθώς παρουσιάζονται πρόσκαιρες ελλείψεις κερμάτων του € 0,01 και € 0,02 ενδεχομένως να επιστρέφονται από τα ταμεία αντί των ανωτέρω κερμάτων ένα αντικείμενο μεγαλύτερης αξίας.
Μάλιστα στην περίπτωση που κάποιος πελάτης επιμείνει οι Υπεύθυνοι είναι στην διάθεσή του για να τον εξυπηρετήσουν ενώ δίνεται το αντικείμενο ως δώρο.»