Ερωτήματα της Περιφερειακής Αναγέννησης για διαγωνισμό της περιφέρειας
Στο στόχαστρο της Περιφερειακής Αναγέννησης μπήκε ο χρόνος για την υλοποίηση έργου, το οποίο πρέπει να παραδοθεί σε πέντε μέρες, από τη λήξη των προσφορών. Το έργο αφορά σε Προμήθεια υλικού δημοσιότητας, υλικό που θα αξιοποιηθεί στο έργο TOSCA.
Τα ερωτήματα που θέτει η Περιφερειακή Αναγέννηση:
Νέα αρνητικά δημοσιεύματα για τα έργα και τις ημέρες εκτυπώσεων της Περιφέρειας. Δυστυχώς οι στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό, στην εξοικονόμηση πόρων και η προχειρότητα (;;) συνεχίζουν να απασχολούν τον τύπο και όχι μόνον !
Διαβάζουμε νέα αρνητικά σχόλια στον τύπο σχετικά με πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υλοποίηση της ενέργειας «Προμήθεια υλικού δημοσιότητας» για τη διοργάνωση της Συνάντησης Προσομοίωσης που θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξανδρούπολη στις 30-31/05/2013, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου TOSCA που πραγματοποιεί το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜΘ, ζητά υλοποίηση έργου σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. (http://www.eleftherovima.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2728:spane-rekor-taxytitas-stin-ylopoiisi-prokirykseon-stin-amth&catid=95:region-i-am&Itemid=528) Το συνολικό κόστος του έργου προϋπολογίστηκε στο ποσό των δώδεκα χιλιάδων οκτακοσίων εβδομήντα ευρώ (12.870,00 €), συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α και λοιπών νομίμων, επιβαρύνσεων και εξόδων μεταφοράς .
Ειδικότερα, το περιφερειακό ταμείο καλεί τους υποψηφίους να καταθέσουν προσφορές μέχρι τις 24 Μαΐου, όταν και θα ανοιχτούν , ενώ το έργο θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 29 Μαΐου.
Τα ερωτήματα που τίθενται είναι πώς μέσα στις πέντε(5) αυτές ημέρες αυτός που θα μειοδοτήσει θα κατορθώσει την:
1. Δημιουργία τρίπτυχων εντύπων περιγραφής του έργου, διαστάσεων 29εκ. Χ42εκ., σε 15.000 αντίτυπα.
2. Δημιουργία τετράχρωμων φακέλων (folder), διαστάσεων 49εκ.Χ 57εκ., σε 4.000 αντίτυπα.
3. Προμήθεια μηχανισμών φιλοξενίας banners (poster snaps), διαστάσεων 80εκ. Χ200εκ., σε 2 τεμάχια.
4. Δημιουργία τετράχρωμου 16σέλιδου εντύπου (μπροσούρας), διαστάσεων 16εκ.Χ24εκ., σε βιβλιοδεσία καρφίτσας, σε 5.000 αντίτυπα,
5.Τετράχρωμη εκτύπωση σε μουσαμά (Banner), διαστάσεων 80εκ.Χ200εκ., σε 2 αντίτυπα, με τα λογότυπα του έργου και της Περιφέρειας ΑΜΘ.
6. Δημιουργία τρίπτυχων εντύπων περιγραφής των αποτελεσμάτων του έργου, διαστάσεων 29εκ. Χ42εκ., σε 15.000 αντίτυπα.
7. Προμήθεια και τετράχρωμη εκτύπωση στη μία πλευρά (μπροστά) ανδρικής / γυναικείας μπλούζας, τύπου polo, μπλε χρώματος, σε 500 τεμάχια.
8. Προμήθεια και τετράχρωμη εκτύπωση στη μία πλευρά (μπροστά) καπέλου, σε 200 τεμάχια.
9. Προμήθεια και μονόχρωμη εκτύπωση στη μία πλευρά, στυλό με θήκη, σε 200 τεμάχια.
10. Προμήθεια και επικόλληση τετράχρωμου αυτοκόλλητου εκτύπωση στη μία πλευρά, χάρτινης οικολογικής σακούλας με χερούλια, σε 1.000 τεμάχια;
Σε πέντε (5) ημέρες ο ανάδοχος πρέπει να σχεδιάσει τις μακέτες, να προτείνει , μετά την υπογραφή της σύμβασης, τα σχέδια, να εγκριθούν κλπ και μετά να υλοποιηθεί ένας μεγάλος όγκος εργασιών. Τελικά ,όπως γράφτηκε «μέσα σε πέντε(5) ημέρες ο ανάδοχος θα καταφέρει να κάνει πράγματα τα οποία για άλλους θα έπαιρναν πολλές εβδομάδες (ή και μήνες σε κάποιες περιπτώσεις)».!!!!
Πολλά ερωτηματικά και τουλάχιστον απορίες δημιουργούνται. Ο ανταγωνισμός εκ προοιμίου μειώνεται, η επίτευξη των αποτελεσμάτων αυτών σε 5 μέρες μόνον ως άθλος χαρακτηρίζεται από ειδικούς, χωρίς προετοιμασία. Τι συμβαίνει πραγματικά κ. Γιαννακίδη; Μπορείτε να μας πληροφορήσετε;
Ο θεσμός της αιρετής Περιφέρειας δεν πρέπει να αποτελεί αντικείμενο δηκτικών αναφορών και σχολίων, η κάθε δε πράξη διαχείρισή της επιβάλλεται να είναι χωρίς ερωτηματικά.