Δελτίο Τύπου GAS SERVICE ΔΙΑΜΑΝΤΗΣο.ε.

Τις τελευταίες ώρες, σε πολλά ελληνικά ΜΜΕ, κυκλοφορεί η φήμη πως τα νέα μέτρα που θα λάβει η κυβέρνηση, θα περιέχουν συν τοις άλλοις και μια μεγάλη αύξηση της τιμής του Υγραερίου.

Διάφορες ανώνυμες και ανυπόγραφες πηγές, μιλούν για 35 έως και 55 λεπτά αύξηση της σημερινής τιμής.

Η αύξηση που θα επέλθει, με την ψήφιση των νέων μέτρων, δεν θα επηρεάσει στο βαθμό που εντελώς ατεκμηρίωτα, ομιλούν εδώ και μέρες διάφοροι ‘’ειδικοί’’ (σε εισαγωγικά) της Αγοράς.

Με μία εκτενή έρευνα που κάναμε με εταιρείες& ενώσεις που δραστηριοποιούνται στην εμπορία & διανομή καυσίμων και που μπορούν να μας δώσουν μία ορθολογική εικόνα της κατάστασης, το κοινό συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν οι θέσεις όλων είναι ότι, εάν όντως ισχύσει το μέτρο, η τιμή λιανικής πώλησης του LPG μετά την αύξηση θα εξακολουθεί να παραμένει άκρως ανταγωνιστική και φθηνότερη κατά τουλάχιστον 40% (στο χειρότερο σενάριο) με προβλεπόμενη διαφορά μεταξύ 45%- 50% έναντι της βενζίνης. Ότι περίπου δηλαδή ισχύει και σήμερα.

Συγκεκριμένα, η αύξηση αυτή περιλαμβάνει την αύξηση του Ειδικού Φόρου, από 200,00€/τόνο που υπάρχει σήμερα, σε 330,00€/τόνο.
Αυτή η αύξηση των 130,00€ θα επηρεάσει σαφώς την τελική τιμή του Καυσίμου, αλλά βεβαίως όχι στα επίπεδα που παρουσιάζονται από τα ΜΜΕ.

Η τελική αύξηση, με μια αναλογία Τόνου σε Λίτρο, ανέρχεται σε μόλις 0,09 με 0,10€ ανά λίτρο.

Γίνει δεν γίνει η αύξηση που συζητάνε οι κυβερνώντες, το σίγουρο είναι πως το Υγραέριο θα συνεχίσει να είναι πολύ πιο οικονομική πρόταση από τη Βενζίνη, λόγω της μεγάλης διαφοράς που θα έχει η τιμή του με την αντίστοιχη της βενζίνης.

Το κοινό θα πρέπει να αναμένει λίγες ημέρες, με ψυχραιμία και χωρίς βεβιασμένες κινήσεις, ώστε να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι σε λίγο διάστημα, πόσο ‘’πολύ ή λίγο’’ αυξήθηκε η τιμή του Υγραερίου, και να επαναφέρει στις συνειδήσεις του, το πόσο έξυπνη και οικονομική πρόταση είναι η μετατροπή του αυτοκινήτου του, σε Υγραεριοκίνητο.

Για την GAS SERVICE ΔΙΑΜΑΝΤΗΣο.ε.
Διαμαντοπουλος Χαρίσης
Τμήμα Εμπορικής Διεύθυνσης