Ζούμε σε μια εποχή, που όλα τείνουν προς μια νέα τάξη πραγμάτων και σε μια παγκοσμιοποίηση, η οποία σαν τελικό της σκοπό, έχει την έλευση ενός παγκόσμιου κυβερνήτη και την παρουσίασή του ως θεού στους ανθρώπους. Οι οποίοι, θα πρέπει να εξομαλύνουν τις διαφορές τους και να ομογενοποιηθούν, έτσι ώστε να είναι πιο ευκολοκυβέρνητοι από τον τυραννό τους. Οπότε, δεν υπάρχει χώρος για διαφοροποιήσεις, όπως εθνικές, ιστορικές, γλωσσικές, φυλετικές και θρησκευτικές μεταξύ τους. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο διεθνής σιωνισμός, προσπαθεί να αλλάξει τα πιστεύω του λαού μας, προς ένα μοντέλο μιας παγκόσμιας θρησκείας, το οποίο τους βολεύει και τους εξυπηρετεί.
Εξηγούμαι
Οι σιωνιστές, με τις μασονικές στοές και τους γιαχωβάδες, προσπαθούν εδώ και χρόνια να αλλοιώσουν την πίστη μας, κάνοντας ‘’δέκα βήματα’’ προς την παγκόσμια θρησκεία, που θέλουν να επιβάλλουν. Τα δέκα αυτά όμως βήματα, ο λαός μας, με το αισθητήριο όργανο της αληθείας που διαθέτει, τα διαισθάνθηκε και δεν τους επέτρεψε να του αλλάξουν την πίστη του. Έτσι αυτοί, αναπροσάρμοσαν την στάση τους, σκαρφίστηκαν μια πιο έντεχνη κίνηση και στρατηγική εισχώρησης, με μικρότερα βήματα, έτσι ώστε να επιτύχουν τον δόλιο σκοπό τους. Τι έκαναν λοιπόν. Άφησαν το ‘’ΞΥΠΝΑ’’ και την ‘’ΣΚΟΠΙΑ’’ και πήραν την καινή διαθήκη στα χέρια τους, που ο άλλος βλέποντάς την ξεμαγκώνεται, ξεγελιέται και ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του και της καρδιάς του και τότε γίνεται η ζημιά.
Θα ήθελα όμως τώρα, να μπούμε σιγά-σιγά στο κυρίως θέμα της επιστολής μου, που είναι η πλήρης εναντίωσης μου, στην κίνηση των 300 φιλοξενούμενών μας σκηνιτών, του ΕΟΤ Αλεξανδρουπόλεως και της ανορθόδοξης κινήσεώς του, να μοιράσουν πόρτα-πόρτα, καινές διαθήκες στους πολίτες μας. Χωρίς ίχνος προσωπικής επαφής μαζί τους, (σαν κλέφτες) και να επισημάνω την διαφοροποίηση της καινής διαθήκης, που μοιράστηκε, του πακέτου δηλαδή της Ελληνικής ιεραποστολικής ένωσης και των ορθοδόξων αξιών, κειμένων και συμπεριφορών της παραδόσεώς μας.
Θα θίξω οκτώ σημεία, τα οποία εντόπισα στο πακέτο αυτό και θα ήθελα να τα σχολιάσουμε μαζί και ταυτοχρόνως να προβληματιστούμε.
1ον Η ορθόδοξη μας εκκλησία παγκόσμια, είναι σε διωγμό. Εκ των πραγμάτων λοιπόν, σε αυτήν την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, είναι σε άμυνα και όχι σε επίθεση. Οπότε, δεν είναι αυτή, που κάνει αυτήν την παγκόσμια καμπάνια. Ότι ακούμε για παγκόσμια οργάνωση, (σε αυτήν την χρονική περίοδο επαναλαμβάνω) βλέπετε ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ σιωνοκρατείτε. Αυτή η συγκεκριμένη καμπάνια, είναι παγκόσμια. Σας ερωτώ, ποιός την προωθεί;
2ον Σε μια εποχή οικονομικής κρίσεως και λιτότητος, που βρέθηκαν τόσα χρήματα για την ‘’ορθόδοξη’’ αυτή καμπάνια; Ποιος χρηματοδοτεί παγκόσμια, τον μηχανισμό αυτό` των τριακοσίων ανθρώπων και των εκατομμυρίων των αντιτύπων της καινής διαθήκης και των άλλων φυλλαδίων;
3ον Η καμπάνια αυτή αποτελείται από προτεστάντες και πεντηκοστιανούς και άλλους, οι οποίοι προωθούν τα δικά τους συμφέροντα και όχι βεβαίως, ότι συμπάθησαν στα καλά καθούμενα τους Έλληνες και την Ορθοδοξίας τους. Που και τελικώς, εάν πραγματικά την ασπάζονταν εάς εβαπτίζοντω πρώτα πρώτα ορθόδοξοι και μετά ας έρχοντανε να μας κάνουν τους διδασκάλους.
4ον Εμείς οι ορθόδοξοι, δεν συνηθίζουμε να αποκαλούμε την αγία γραφή ‘’ΒΙΒΛΟ’’. Την αποκαλούμε παλαιά και καινή διαθήκη ή Αγία γραφή, αυτή είναι η παράδοσή μας. ‘’ΒΙΒΛΟ’’ την αποκαλούν οι παπικοί και οι φιλοδυτικοί. Δείτε λοιπόν στην πρώτη σελίδα της καινής αυτής διαθήκης, ποιος είναι ο υπεύθυνος της εκδόσεώς της. ’’ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ’’.
5ον Οι αποδώσεις του κειμένου της καινής διαθήκης, είναι πολλές. Υπάρχουν αποδώσεις στην νεοελληνική, με φτωχότατο λεξιλόγιο, με απλουστευμένη και επιφανειακή προσέγγιση του κειμένου από αυτήν, με απώτερο σκοπό βεβαίως την χωρίς προσπάθεια κατανόηση του κειμένου, από τους πιστούς. Αυτό όμως, μοιραία, φέρνει και την απογύμνωση του κειμένου, από το βάθος των νοημάτων του πρωτοτύπου. Φέρνει μοιραία, την αποδυνάμωση του κειμένου, των λέξεων και των φράσεων εκείνων, οι οποίες δημιουργούν την συγκλονιστικότητα των περιγραφών, των γεγονότων και των καταστάσεων, που συνεπαίρνουν τον αναγνώστη και εξιτάρουν το θρησκευτικό του φρόνημα. Αυτό, είναι το δυνατότερό μας όπλο (η γλώσσα), το οποίο όπλο, δεν πρέπει να απολέσουμε από τα χέρια μας, εάν θέλουμε να διεξάγουμε έναν αγώνα υπέρ των ιερών και οσίων, της πίστεώς μας. Τι εννοώ. Θέλω να πιστεύω, ότι είναι αποδεκτό από όλους μας, ότι, δεν δημιουργεί τα ίδια συναισθήματα στις καρδιές των ανθρώπων και την ίδια κατανυκτικότητα στον νου` η προσφώνηση προς την Παναγία μας ‘’ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ’’, με το μεταφρασμένο στην δημοτική ‘’Γειά σου γυναίκα, απάντρευτη’’!! Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, πρέπει να δίνεται πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, στον ερμηνευτή των κειμένων που διαβάζουμε και των εκδόσεων. Διότι, από την λανθασμένη ή μη απόδοση του κειμένου, αλλάζει και το νόημά του. Γι’ αυτό, από τις πολλές αποδόσεις της καινής διαθήκης καλύτερη ερμηνεία, θεωρώ, την εργασία του καθηγητού κ. Παναγιώτη Τρεμπέλα στην καθαρεύουσα και όχι στην δημοτική, που εκδίδεται μαζί με την παλαιά, από το 2011 και εντεύθεν. Εώς χειρότερη εργασία, θεωρώ την εργασία των τεσσάρων καθηγητών, που όλος τυχαίως εδιάλεξαν οι φίλοι μας προτεστάντες για να μας διδάξουν ορθοδοξία.
6ον Όλοι μας, θα πρέπει σαν τελικό σκοπό να έχουμε την προτροπή του κόσμου, στο να τον καταφέρουμε κάποτε να προσεγγίσει, το πρωτότυπο κείμενο. Αυτό, θα εθεωρείτο επιτυχία. Η κάθε είδους αποδόσεις, εμπεριέχουν πάντοτε αναπόφευκτα και τον κίνδυνο να εισχωρήσουν μέσα τους και προσωπικές απόψεις των ερμηνευτών. Οι οποίες, μας απομακρύνουν, από την πηγή της αληθείας.
Προτείνω λοιπόν, εμπεριστατωμένη μελέτη του πρωτοτύπου. Στην συγκεκριμένη έκδοση, δεν υπάρχει καθόλου, το πρωτότυπο!!
7 ον Μέσα στο συγκεκριμένο πακέτο, δεν υπάρχει καμία εικόνα της Παναγίας, ή κάποιου Αγίου μας. Αλλά αντί αυτού, υπάρχουν πλείστες όσες πληροφορίες και διευθύνσεις, για να αρχίσει η εισχώρηση τους και το αλισβερίσι τους, με τους ευσεβείς μας Εβρίτες. (θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε ότι η καινή αυτή διαθήκη, ίσως παίζει ένα ρόλο ’’δολώματος’’, για να μπορέσουν με κάποιον τρόπο να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μας.
Επίσης, υπάρχει μέσα ένα έντυπο με μία ανόητη ιστορία, (σε σχέση με τα χιλιάδες των συγκλονιστικών θαυμάτων της Ορθοδοξίας μας) με την εξομολόγηση του μετανοημένου κυρίου, κατευθείαν στον ίδιο τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό!! Κάτι, που προτείνει σε όλους μας να κάνουμε στο εξής!! Πάνε λοιπόν τα μυστήρια της εκκλησίας μας, άσκοπη και η ύπαρξης του κλήρου. Ακούστε τι γράφουν. ’’Σε ενθαρρύνουμε να προσευχηθείς εξομολογούμενος στον Κύριο Ιησού και να τον προσκαλέσεις να γίνει ο Σωτήρας σου. <<Αγαπητέ Θεέ, πιστεύω μέσα στην καρδιά μου ότι ο Ιησούς είναι ο Γιός σου και ότι πέθανε πάνω στο σταυρό για μένα. Ιησού, μετανοώ για τις αμαρτίες μου και σου ζητώ να έρθεις μέσα στην καρδιά μου αυτή τη στιγμή και να είσαι Κύριος και Σωτήρας μου. Σ’ ευχαριστώ που με συγχωρείς (πήρε και άφεση των αμαρτιών!!) και μου δίνεις αιώνια ζωή. Στο όνομα του Ιησού Χριστό, Αμήν>>. Απίστευτα πράγματα. Η φαυλότητα, σε όλο της το μεγαλείο.
8ον Τέλος θα ήθελα να κλείσω τις ενστάσεις μου, για το μοίρασμα αυτού του πακέτου του, με τις παρατηρήσεις μου, επάνω στο ίδιο το βιβλίο της καινής διαθήκης που μοιράστηκε. Βεβαίως όπως είπαμε η απόδοση του κειμένου είναι κάκιστη. Αλλά εν πάση περιπτώσει κινητέ εντός των ορίων της Ορθοδοξίας. Αυτό όμως που δυστυχώς δέν πρόσεξαν πολλοί, είναι ένα ερμηνευτικό κείμενο, 56 ολόκληρων σελίδων μετά απο αυτό το ίδιο το κείμενο της αποδόσεως, μα την ονομασία ’’γλωσσάριο’’. Ελάτε λοιπόν να δούμε μαζί, τί τρομερά πράγματα έρχεται να μας διδάξει, αυτό το κείμενο.
Θα περίμενε κανείς σε ένα γλωσσάριο, για την Καινή Διαθήκη, να υπάρχουν οι ερμηνείες των λέξεων, με την νοηματοδοσία της νέας καταστάσεως που διαμόρφωσε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, με την διδασκαλία του, το παράδειγμά του, την σταύρωση και την ανάστασή του. Αντί αυτού, το κείμενο αυτό, εμμένει να μας καθοδηγεί και να μας κατηχεί, διεξοδικότατα για όλα ανεξαιρέτως τα θέματα, της Ιουδαϊκής θρησκείας. Της ιστορίας των Εβραιών, των συνηθειών τους και ερμηνεύοντας την κάθε λέξη, από τα μάτια της προ Χριστού εποχής και όχι της μετά. Πλήρης παρερμηνεία και σύγχυση σερ κάθε έννοια. Δείτε όλες τις λέξεις. Δεν υπάρχει η ανάλυση της λέξεως Χριστός, Ιησούς, απόστολοι, θαύματα, μυστικός δείπνος, καμία αναφορά για την Παναγία μας. Όλες οι ερμηνείες, τείνουν προς την προσέγγιση και κατήχηση των πιστών, στα της Ιουδαϊκής θρησκείας (προ Χριστού εποχής). Διαβάζουμε στην λέξη Αντίχριστος. ‘’Στην αποκάλυψη, ιδιαίτερα (κεφ13 και 17), περιγράφεται ως θηρίο με εφτά κεφάλια και δηλώνεται με τον αριθμό χξς’` (εξακόσια εξήντα έξι, αλλά στην χειρόγραφη παράδοση του κειμένου μαρτυρούνται και άλλες παραλλαγές του αριθμού αυτού, όπως 646, 616 ή 645)’’. να και η απομυθοποίηση του αριθμού 666. Μπορεί να μην σημαίνει και τίποτε, ο πολυσυζητημένος αριθμός. Ή μπορεί να μην είναι αυτός, ο αριθμός του θηρίου, που μας λέει ξεκάθαρα, η Καινή διαθήκη.
Αλλά ας έρθουμε και στο τελευταίο και σημαντικότερο σημείο παρερμηνείας και στρεβλώσεως των εννοιών. Αυτό γίνεται στην ερμηνεία της λέξεως, ’’Κύριος’’. Διαβάζουμε, για το ποιο είναι, κατά τους συγγραφείς, το όνομα του Θεού. Γράφουν.
<<Η λέξη ‘’Κύριος’’ χρησιμοποιείται στις μεταφράσεις της Π.Δ., σύμφωνα με αρχαία παράδοση, ως απόδοση του εβραϊκού ονόματος του Θεού, το οποίο, πιθανότατα, προφέρεται ’’Γιαχβε’’. Στα αρχαία χειρόγραφα της Π.Δ. Αναγράφονται μόνον τα σύμφωνα του ονόματος. Οι Ιουδαίοι, από σεβασμό προς στο όνομα του Θεού, απέφευγαν να το προφέρουν και στην θέση των συμφώνων της λέξεως ’’Γιαχβε’’ διάβαζαν τη λέξη ‘’Αδωνάι’’, που σημαίνει ’’Κύριος’’. Συνέπεια αυτής της πρακτικής ήταν να προκύψει σε νεότερους χρόνους από παρανόηση η τεχνητή λέξη ’’Ιεχωβά’’ (από τα σύμφωνα της λέξης ’’Γιαχβε’’ και τα φωνήεντα της λέξης ’’ Αδωνάι’’) (παρατήρηση` τι μας ενδιαφέρει τώρα εμάς εάν κάποιοι και ποιοί και γιατί, τον Θεό, τον λένε Ιεχωβά ή Γιαχβέ; Για όνομα του Χριστού!!) και καταλήγει. Το όνομα ’’Γιαχβέ’’ είναι το κατεξοχήν όνομα του θεού, με το οποίο αποκαλύπτεται στο λαο του (εξ 3,13-15). Μετά από όλα αυτά, έχω την πεποίθηση, ότι στην συγκεκριμένη ΄χρονική αυτή περίοδο με την πληθώρα των πληροφοριών και των παραπληροφοριών. Σε μία εποχή διαστρέβλωσης εννοιών. Σε μια εποχή αμφισβήτησης αρχών και αξιών, δεν νομίζω ότι είναι αρκετά ευφυές να δίνουμε στον κόσμο ένα κείμενο το οποίο ερμηνεύει την Καινή διαθήκη με την νοηματοδοσία της Παλαιάς. Αυτό, νομίζω ακράδαντα ότι θα δημιουργήσει περισσότερη σύγχυση, στους ανθρώπους που απευθύνεται και θα ενσπείρει το μικρόβιο των αμφιβολιών σε αυτούς. Που κατά κόρον είναι άνθρωποι μικράς συμμετοχής (έως καθόλου) στην ζωή της εκκλησίας μας, οπότε έχουν πλήρη άγνοια για τα δρώμενα εντός αυτής, τον τρόπο σκέψης της, την φρασεολογία της και τους συμβολισμούς. Τους ανθρώπους αυτούς, η εκκλησία μας, θα έπρεπε να τους προσεγγίσει με κείμενα εύληπτα, ξεκάθαρα στης απόψεις τους και τις έννοιες τους και με τέτοια παραστατικότητα και γλαφυρότητα γραμμένα ώστε να αποφεύγετο η παραμικρά έστω πιθανότητα για παρερμηνείες και αναπάντητα ερωτήματα σε αυτούς. Εν κατακλείδι, μετά από όλα αυτά που παρέθεσα, βγαίνει ανεμπόδιστα το συμπέρασμα ότι οι κύριοι αυτοί (και άλλοι πολλοί που θα εμφανιστούν κατά καιρούς εις το μέλλον) μας εδημιούργησαν περισσότερα προβλήματα σε εμάς και τους ανθρώπους μας από όσα υποτίθεται ήθελαν και ήρθαν για να μας επιλύσουν. Πιστεύω λοιπόν ότι η κατακραυγή όλων μας πρέπει να είναι έκδηλη και εγώ προσωπικά προτείνω πρώτον, την απομάκρυνση του πακέτου αυτού απο τα σπίτια των ανθρώπων σε πρώτη φάση. Και δεύτερον προτρέπω σε όλους μας να παραμείνουμε εδραίοι στις παραδόσεις των πατέρων μας, να αντισταθούμε στην επελαύνουσα πανθρησκεία και να θυμόμαστε πάντοτε, τα λόγια των αποστόλων Ματθαίου και Παύλου, που μας κράζουν από τα βάθη των αιώνων! ’’ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΔΕ ΑΠΟ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΩΝ, ΟΙΤΙΝΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΥΜΑΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙ ΠΡΟΒΑΤΩΝ, ΕΣΩΘΕΝ ΔΕ ΕΙΣΙ ΛΥΚΟΙ ΑΡΠΑΓΕΣ’’(ΜΑΤΘΑΊΟΣ ΚΕΦ Ζ’ ΣΤΙΧ 15) ‘’ΓΑΡ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΨΕΥΔΑΠΟΣΤΟΛΟΙ, ΕΡΓΑΤΑΙ ΔΟΛΙΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΥ’’ (Β’ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΚΕΦ ΙΑ’ ΣΤΙΧ13) ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ *με τον τρόπο που τους αξίζει.