Η ενημέρωση μέσω internet κυριαρχεί στην Ευρώπη…
Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία έρευνας για τη χρήση του διαδυκτίου στην Ευρώπη και την ενημέρωση των πολιτών. Σύμφωνα με… πανευρωπαϊκή έρευνα κατανάλωσης μέσων Mediascope Europe, το 65% των Ευρωπαίων, δηλαδή 426 εκατ. άνθρωποι, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο περνώντας 14,8 ώρες την εβδομάδα online.
Η έρευνα μετρά το πώς εξελίσσονται τα πρότυπα κατανάλωσης media στο Διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τις εφημερίδες και τα περιοδικά διαπιστώνει πως το 91% των χρηστών Ίντερνετ ενημερώνεται online (388,5 εκ.) με τους άνδρες να είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ειδήσεις online από ό,τι οι γυναίκες (93% έναντι 89% αντίστοιχα) ενώ η ηλικιακή ομάδα 35-54 είναι η πλέον πιθανή να διαβάζει ειδήσεις online.
Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας, το 37% των Ευρωπαίων έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία συσκευές. Το 64% συνδέεται μέσω υπολογιστή (415,7 εκ.) και το 21% μέσω κινητού τηλεφώνου (139,2 εκ.). Η χρήση του Διαδικτύου μέσω υπολογιστή είναι πιο δημοφιλής στη Νορβηγία και την Ελβετία (89%) ενώ μέσω κινητού τηλεφώνου είναι πιο δημοφιλής στη Μεγάλη Βρετανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, όπου περισσότεροι από 4 στους 10 χρήστες συνδέονται μέσω κινητού.
Το 73% των χρηστών Ίντερνετ παρακολουθούν τηλεόραση online (311,6 εκ.) με πιο πιθανές τις ηλικίες 14-24 (83%) και τις ηλικίες 35-44 (81%)
Το 67% των χρηστών Διαδικτύου ακούν online ραδιόφωνο (286 εκ.). Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 81% για τις ηλικίες 16-24 ενώ οι άντρες είναι πιο πιθανό να ακούν ραδιόφωνο online από ό,τι οι γυναίκες (68% και 66% αντίστοιχα).
Τέλος, τέσσερις στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν ότι ο τρόπος με τον οποίο το brand επικοινωνεί με αυτούς online είναι πολύ σημαντικός. Το 96% των Ευρωπαίων χρηστών προχωρούν σε έρευνα αγοράς από το Ίντερνετ προτού αγοράσουν κάτι ενώ το 87% online πραγματοποιεί online αγορές…
nonews