Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία έρευνας για τη χρήση του διαδυκτίου στην Ευρώπη και την ενημέρωση των πολιτών. Σύμφωνα με… πανευρωπαϊκή έρευνα κατανάλωσης μέσων Mediascope Europe, το 65% των Ευρωπαίων, δηλαδή 426 εκατ. άνθρωποι, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο περνώντας 14,8 ώρες την εβδομάδα online.
Η έρευνα μετρά το πώς εξελίσσονται τα πρότυπα κατανάλωσης media στο Διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τις εφημερίδες και τα περιοδικά διαπιστώνει πως το 91% των χρηστών Ίντερνετ ενημερώνεται online (388,5 εκ.) με τους άνδρες να είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ειδήσεις online από ό,τι οι γυναίκες (93% έναντι 89% αντίστοιχα) ενώ η ηλικιακή ομάδα 35-54 είναι η πλέον πιθανή να διαβάζει ειδήσεις online.
Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας, το 37% των Ευρωπαίων έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία συσκευές. Το 64% συνδέεται μέσω υπολογιστή (415,7 εκ.) και το 21% μέσω κινητού τηλεφώνου (139,2 εκ.). Η χρήση του Διαδικτύου μέσω υπολογιστή είναι πιο δημοφιλής στη Νορβηγία και την Ελβετία (89%) ενώ μέσω κινητού τηλεφώνου είναι πιο δημοφιλής στη Μεγάλη Βρετανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, όπου περισσότεροι από 4 στους 10 χρήστες συνδέονται μέσω κινητού.
Το 73% των χρηστών Ίντερνετ παρακολουθούν τηλεόραση online (311,6 εκ.) με πιο πιθανές τις ηλικίες 14-24 (83%) και τις ηλικίες 35-44 (81%)
Το 67% των χρηστών Διαδικτύου ακούν online ραδιόφωνο (286 εκ.). Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 81% για τις ηλικίες 16-24 ενώ οι άντρες είναι πιο πιθανό να ακούν ραδιόφωνο online από ό,τι οι γυναίκες (68% και 66% αντίστοιχα).
Τέλος, τέσσερις στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν ότι ο τρόπος με τον οποίο το brand επικοινωνεί με αυτούς online είναι πολύ σημαντικός. Το 96% των Ευρωπαίων χρηστών προχωρούν σε έρευνα αγοράς από το Ίντερνετ προτού αγοράσουν κάτι ενώ το 87% online πραγματοποιεί online αγορές…
nonews