Το κίνημα της πατάτας κατάφερε έναν κόλαφο-χαστούκι στο καρτέλ των Σουπερμαρκετ, τα οποία σνομπάρουν την ελληνική παραγωγή (πατάτα Νευροκοπίου, σκόρδα Βύσσας, όσπρια, ρύζι, ελαιόλαδο κ.ά ελληνικά προϊόντα) και κάνουν τις προμήθειές τους από τα πέρατα της οικουμένης προκειμένου να αισχροκερδίσουν και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τον ΄Ελληνα καταναλωτή. Το επιτυχημένο κίνημα της αυτοοργάνωσης και αυτοδιαχείρισης των καταναλωτών-πολιτών έχει τη δύναμη να επιβάλει στα καρτέλ αλλαγή νοοτροπίας και συμπεριφοράς και να εξισορροπήσει την ελληνική αγορά, που πληρώνει διπλάσια τιμή για τα ίδια προϊόντα που πωλούνται στα ράφια όλων των κρατών της Ε.Ε. Καλή συνέχεια! Π.Κ.