Οι αντιδήμαρχοι του δήμου Ορεστιάδας
Ο ορισμός των αντιδημάρχων με θητεία έως το τέλος του 2025 ήταν η τελευταία απόφαση του δημάρχου Ορεστιάδας, η οποία αναρτήθηκε στη Διαύγεια την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2024 στις 13:12:33.
Στην απόφαση του δημάρχου αναφέρονται οι αρμοδιότητες και το ποιοι είναι έμμισθοι ή άμισθοι αντιδήμαρχοι.
Δείτε αναλυτικά την απόφαση του δημάρχου Ορεστιάδας:
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρου 89 N.3463/2006 όπως ισχύουν.
2. Την Αρ.Πρωτ:110822/1333/27.12.2023 (ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ.
3. Την Αριθμ. 64436/31.7.2023 (ΦΕΚ 4821/Β/1.8.2023) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010» όπως ισχύει και Δήμος Ορεστιάδας έχει τέσσερις (4) Δημοτικές Ενότητες.
4. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ορεστιάδας έχει μόνιμο πληθυσμό 31.686 (ΦΕΚ 2820/Β/26.4.2023) και σύμφωνα στις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 όπως ισχύει μπορούν να ορισθούν έως πέντε (5) έμμισθοι & έως δυο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
5. Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 30 Ν.5056/2023 & τις Αρ.Πρωτ:2898/30.12.2023 , Αρ.Πρωτ:617/29.12.2023 βεβαιώσεις σύμφωνα με τις οποίες πληρούνται οι προϋποθέσεις και για κάθε ένα από τα δυο (2) νομικά
πρόσωπα που καταργήθηκαν στον Δήμο Ορεστιάδας αυξάνεται ο αριθμός των Αντιδημάρχων κατά έναν (1) και συνεπώς μπορούν να οριστούν επιπλέον ως έμμισθοι έως δυο (2) Αντιδήμαρχοι.
6. Τα Αρ.Πρωτ:25768/27.12.2023 & Αρ.Πρωτ:25973/31.12.2023 πρακτικά ορκωμοσίας Δημάρχου , Δημοτικών Συμβούλων κλπ.
7. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2364/B/24.10.2011) όπως ισχύει όπου περιγράφονται αναλυτικά και με σαφήνεια οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών(Διευθύνσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Τμημάτων, Αυτοτελών Γραφείων ) σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
8. Την Αρ.Πρωτ:25/2.1.2024 (ΑΔΑ:6ΔΗΗΩΞΒ-6ΨΙ) & Αρ.Πρωτ:24/2.1.2024 (ΑΔΑ:ΨΥΝΚΩΞΒ-ΓΓ5) απόφαση Δημάρχου εκπλήρωσης των σκοπών του καταργούμενου ΝΠΔΔ & λύσης της κοινωφελούς επιχείρησης Δήμου Ορεστιάδας αντίστοιχα σύμφωνα με τις διατάξεις αντίστοιχα των άρθρων 27 & 29 Ν.5056/6.10.2023.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Α. Oρίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστιάδας με θητεία από 2.1.2025 έως 1.1.2026 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (1.1.2024 / 31.12.2028) και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1. Τον κ.Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου
α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Τριγώνου & Κυπρίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα.
• Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
• Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες πουλειτουργούν στα όρια της κάθε δημοτικής ενότητας.
• Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
• Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως
πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
• Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.
β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Απασχόλησης & Τουρισμού.
2. Τον κ. Ναστούλη Βασίλειο του Γεωργίου
α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Βύσσας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
• Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
• Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
• Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
• Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
• Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.
β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στιςαρμοδιότητες του Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
3. Την κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου
α. Κατά τόπον έμμισθη Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ορεστιάδας και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
• Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
• Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
• Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
• Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
• Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.
β. Καθ’ ύλην έμμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π.
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών
εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης (εκτός αρμοδιοτήτων Πολιτισμού).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των
σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση
εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Γ) Τμήματος Βρεφονηπιακών Σταθμών (άρθρα 1 & 12).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘’Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –
εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας (ΔΣ 388/3.8.2011 ΑΔΑ:4Α8ΨΩΞΒ-2Κ3 & ΔΣ 401/21.102014 ΑΔΑ:ΩΨΕΩΩΞΒ-3ΦΣ) όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας & Πρόνοιας (άρθρα 4 & 10).
4. Τον κ.Σταυρίδη Απόστολο του Παναγιώτη καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, χρηματικών
ενταλμάτων).
• Την άσκηση καθηκόντων ως προέδρου επιτροπής άρθρου 1 ΠΔ 270/1981.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
• Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
5. Τον κ. Αστεριάδη Μαργαρίτη του Αντωνίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
Καθαριότητας & Πρασίνου , (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Περισυλλογής-Φροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας) και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφωναποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων κλπ).
• Tην Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.
• Υπεύθυνος του προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
• Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
6. Τον κ.Παπαλαμπίδη Ζήση του Δημητρίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Ανάπτυξης & Πληροφορικής και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
• Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
7. Τον κ.Τσομπανίδη Αντώνιο του Γεωργίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης
& Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Δ) Τμήματος Προστασίας Τρίτης Ηλικίας & Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (άρθρα 1 & 13).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου
Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Πολιτισμού-Αθλητισμού) , και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –
εργασιών κλπ).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας.
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του Γραφείου ΠερισυλλογήςΦροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού.
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Δημοτικών Σφαγείων.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
• Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
8. Τον κ. Δημούτση Παντελή του Ευάγγελου ως άμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση
εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Β) Τμήματος Αθλητισμού (άρθρα 1 & 11).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Αθλητισμού του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης &
Πολιτισμού.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται
εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
• Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
9. Την κ. Μπραϊκούδη Ευαγγελία του Βασιλείου ως άμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘’Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση
Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –
εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας (ΔΣ 388/3.8.2011 ΑΔΑ:4Α8ΨΩΞΒ-2Κ3 & ΔΣ 401/21.102014 ΑΔΑ:ΩΨΕΩΩΞΒ-3ΦΣ)
όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της
• Διεύθυνσης Πολιτισμού & Καλλιτεχνικής Παιδείας (άρθρα 4 & 8).
• Διεύθυνσης Έρευνας & Ανάπτυξης (άρθρα 4 & 9).
• Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων,
συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Πολιτισμού του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης &
Πολιτισμού.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας της.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς της. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
• Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής
επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσομπανίδης Αντώνιος του Γεωργίου και σε περίπτωση απουσίας του ο Αντιδήμαρχος κ.Σταυρίδης Απόστολος του Παναγιώτη.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου που αναπληρώνει το Δήμαρχο,
και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου.
Η παρούσα να αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο «Διαύγεια» και στην ιστοσελίδα του Δήμου
Ορεστιάδας.
Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας
Αδαμάντιος Παπαδόπουλος