Μπορεί ορισμένοι να πανηγυρίζουν για την επανέναρξη των δρομολογίων των τρένων στον Έβρο και συγκεκριμένα στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορεστιάδα, όμως υπάρχουν πολλά ακόμη τα οποία πρέπει να γίνουν. Φυσικά δεν αναφερόμαστε στην ηλεκτροκίνηση και σε όσα άλλα όμορφα και σύγχρονα βλέπουμε σε άλλες χώρες. Η γραμμή Ορεστιάδα – Ορμένιο ακόμη παραμένει ανενεργή για τα τρένα, καθώς απομένουν εργασίες και τα δρομολόγια εκτελούνται με λεωφορείο.
Χωρίς τρένα εξακολουθεί όμως να μένει το μεγαλύτερο μέρος της βόρειας Ελλάδας, καθώς δεν υπάρχει σύνδεση Αλεξανδρούπολης – Θεσσαλονίκης. Έτσι ένας κάτοικος του Έβρου, δεν μπορεί να φτάσει με τρένο στην Αλεξανδρούπολη.

Το τρένο όμως δεν συνδέεται μόνο με τις μεταφορές επιβατών, αλλά και με την ανάπτυξη μίας περιοχής. Στην Ορεστιάδα το εργοστάσιο ζάχαρης έχει κλείσει και η απορία είναι εύλογη. Τρένο από τις γραμμές οι οποίες συνδέουν το εργοστάσιο με την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή θα ξαναπεράσει;
Άραγε αν στην βιομηχανική περιοχή Ορεστιάδας εγκατασταθούν και λειτουργήσουν logistics (αποθήκες), θα είναι εύκολη η μεταφορά προϊόντων;