Χρειάστηκαν να περάσουν χρόνια όμως το thraki Νεα έστω και τώρα φαίνεται ότι δικαιώνεται
Το thraki Νεα καταθέτει τις προτάσεις του για την ανάπτυξη της Θράκης και έστω και τώρα φαίνεται ότι η ώρα της δικαίωσης πλησιάζει
Όταν στο thraki Νεα, μιλούσαμε για την ανάγκη ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Αλεξανδρούπολης με το Λαύριο κάποιοι το θεωρούσαν μακρινό όνειρο. . .
Πολλές φορές στην προηγούμενη δεκαετία είχαμε εκφράσει την ανάγκη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Έβρου με την Αττική, ώστε να μεταφέρονται τα προϊόντα του Έβρου με το μικρότερο δυνατό κόστος, αλλά και να ξαναδοθεί επιτέλους η δυνατότητα στους κατοίκους της Σαμοθράκης να φτάνουν στην Αθήνα με ένα και μόνο μεταφορικό μέσο. Μία από τις τελευταίες φορές που αναφερθήκαμε την ανάγκη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης ήταν το 2018, όπου είχαν φιλοξενηθεί απόψεις δημάρχων, του τότε διοικητή του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου και άλλων θεσμικών.
Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά.
«Κάποιοι μπορεί να χαρακτηρίζουν τη γραμμή άγονη, κάποιοι άλλοι μπορεί να αγνοούν ότι για χρόνια προσέφερε στην οικονομία της περιοχής. Με στόχο καθαρά αναπτυξιακό, με στόχο ο Έβρος να συνδεθεί με την Αθήνα, με στόχο τα προϊόντα που παράγονται στον Έβρο να φτάνουν άμεσα και με χαμηλό κόστος στο κέντρο της Ελλάδας, το thraki Νεα, συνεχίζει να αναδεικνύει την ανάγκη σύνδεση των δύο λιμανιών», τονίσαμε το 2018, επιχειρώντας να διατηρήσουμε ανοιχτό ένα αίτημα, το οποίο είχε λησμονηθεί στον Έβρο.
Κατά την πρόσφατη εκδήλωση για το στρατηγικό σχέδιο για τον Έβρο παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, παρουσιάστηκαν νέα μέτρα.
Το 5ο μέτρο συγκεκριμένα που ανακοινώθηκε είναι:
Επιδότηση νέας θαλάσσιας εμπορευματικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Πειραιάς
Θέσπιση και επιδότηση κυκλικής εβδομαδιαίας θαλάσσιας σύνδεσης, της Αλεξανδρούπολης με τον Πειραιά, και ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη, με χρήση οχηματαγωγών πλοίων τύπου Ro-Ro και όχι με συμβατικά ακτοπλοϊκά.
H θαλάσσια επιδοτούμενη μεταφορά των νταλικών (δωρεάν) από και προς το Λεκανοπέδιο της Αττικής θα συμβάλει στην μείωση του μεταφορικού κόστους των επιχειρήσεων του Έβρου, ώστε και η τροφοδοσία της περιοχής να γίνεται πιο οικονομικά αλλά και τα «εξαγόμενα» τοπικά προϊόντα να φτάνουν στα ράφια της Αττικής σε πιο ανταγωνιστικές τιμές. Η Αλεξανδρούπολη αποκτά εμπορευματική πρόσβαση και στις αγορές της Χίου και της Μυτιλήνης.
Προϋπολογισμός: 10.800.000 €
Τα δεδομένα πλέον αλλάζουν, με την ελπίδα να υλοποιηθούν όσο πιο άμεσα γίνεται.