Στις 16-21 Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα, Erasmus+ K210, με θέμα “Η Συμπερίληψη των μαθητών με λίγες ευκαιρίες μέσα στην Ευρωπαϊκή διάσταση” (The inclusion of students with few opportunities into the European dimension”). Το εκπαιδευτικό ταξίδι ξεκίνησε το Μάιο του 2023 στο Κολλέγιο De La Salle| Sixth Form, στη Μάλτα, με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: Τσομπανούδη Αθανασίας (ΠΕ06), Τριανταφύλλου Ευαγγελίας (ΠΕ03), Παρασκευοπούλου Μαρίας (ΠΕ02), Λυμπερακάκη Τριανταφυλλιάς (ΠΕ02), Νταλαγιώργου Γεωργίας (ΠΕ08) από το 1ο Γυμνάσιο Διδυμοτείχου και το Lyceul Teoretic “Nicolae Titulescu”, Slatina από τη Ρουμανία- συντονίστρια χώρα του προγράμματος- αναφορικά με το μείζον θέμα της συμπερίληψης στο χώρο της εκπαίδευσης και την εκπόνηση διδακτικών μεθόδων διδασκαλίας και εκπαιδευτικών σεναρίων.

Η δεύτερη κινητικότητα πραγματοποιήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Διδυμοτείχου, με τη συμμετοχή μαθητών και καθηγητών των εταίρων από τη Μάλτα και τη Ρουμανία. Βασικό έργο της διδακτικής επίσκεψης ήταν η παρουσίαση θεατρικής παράστασης με τίτλο “Σχολική Ζωή” (School Life), μιας σπονδυλωτής ιστορίας τεσσάρων πράξεων στα Αγγλικά με σκηνικά από ανακυκλώσιμα
υλικά που πλαισιώθηκε από πλήθος δραστηριοτήτων συνυφασμένες πάντα με την έννοια της αποδοχής και ενσωμάτωσης των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον.

Η τρίτη κινητικότητα, έλαβε χώρα στο Lyceul Teoretic “Nicolae Titulescu”, Slatina της Ρουμανίας με τη συμμετοχή μαθητών και καθηγητών των εταίρων Ελλάδας και Μάλτας, με βασικό έργο τη δημιουργία ενός Ομίλου Δημοσιογραφίας (Journalism Club) και την έκδοση σχολικού περιοδικού με τίτλο “A MULTICULTURAL TOUCH” 2023- 2024 A MAGAZINE IN FOUR LANGUAGES:
ROMANIAN, ENGLISH, MALTESE AND GREEK, με βιωματικές ιστορίες γραμμένες από τους ίδιους τους μαθητές και των τριών χωρών στα Αγγλικά και στις εθνικές τους γλώσσες.

Η εκπαιδευτική δραστηριότητα πλαισιώθηκε κι από άλλες παράλληλες δράσεις όπως, την επίσκεψη σε τοπικό ραδιοτηλεοπτικό σταθμό και την ενημέρωση από την Αρχισυντάκτρια ειδήσεων, καθώς επίσης στο κτήριο της περιφέρειας και τη συνάντηση με Ακαδημαϊκούς και τοπικούς φορείς εξουσίας, τη συμμετοχή σε Διεθνές Συνέδριο και Εργαστήριο Διδακτικής-Παιδαγωγικής και τη γνωριμία με την πολιτιστική παράδοση της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος, καλλιεργήθηκαν η επικοινωνία και η διεθνής συνεργασία, δημιουργήθηκαν δεσμοί φιλίας ανάμεσα στους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς. Μέσα από ένα γόνιμο και δημιουργικό διάλογο αναπτύχθηκε διεξοδικά το θέμα της ενσωμάτωσης των μαθητών στο χώρο της εκπαίδευσης ,ανεξαρτήτως οικονομικού ,κοινωνικού θρησκευτικού υπόβαθρου, εντάσσοντάς το σε μία ευρύτερη Ευρωπαϊκή διάσταση με τη δέσμευση να διασφαλιστεί η συνέχεια και η βιωσιμότητα του έργου που παρήχθη.