Πέντε αντιδημάρχους όρισε ο δήμαρχος Διδυμοτείχου. Ο δήμαρχος Διδυμοτείχου ανακοίνωσε στις 8 Ιανουαρίου τους τέσσερις αντιδημάρχους, οκτώ δηλαδή μέρες μετά την έναρξη της θητείας του. Την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου είχε ορισθεί αντιδήμαρχος όπως αναμένονταν άλλωστε η Στέλλα Θεοδοσίου.

Εκτός από την κα. Θεοδοσίου αντιδήμαρχοι ορίστηκαν οι:

Βαγγέλης Τσιμπανλιώτης, Αξιώτης Καμπρούδης, Καραφεΐζης Χρυσοβαλάντης και Πασχάλης Αδαμάκης.

Για πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου έχει προταθεί ο Χρήστος Δερμεντζόγλου και τη ΔΕΥΑΔ αναμένεται να αναλάβει ο Παναγιώτης Γιαγτζίδης.

Ο δήμαρχος Διδυμοτείχου, ανακοίνωσε μέσω διαύγειας και τη λήξη της συνεργασίας του με ειδικούς συνεργάτες.

 

Οι αρμοδιότητες των αντιδημάρχων.

 

Ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου
έχοντας υπόψη :
• το άρθρο 59 του Ν.3852/10 <<Νέα Αρχιτεκτονική της αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης>>,όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθ. 68 του Ν. 4555/2018 (Α΄133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 5 του Ν. 4623/2019 (Α΄ 134).
• Την αρ. πρωτ.:110822/1333/27.12.2023 (ΑΔΑ ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90)εγκύκλιο του
ΥΠΕΣ.
• Το γεγονός ότι ο Δήμος Διδυμοτείχου έχει μόνιμο πληθυσμό 16.060 (ΦΕΚ 2802/τ. Β΄/26.4.2023) και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 59 του Ν. 3852/2010 όπως
ισχύει μπορούν να ορισθούν έως τέσσερις έμμισθοι και έως ένας (1) άμισθος
Αντιδήμαρχος.
• Τις διατάξεις της παρ. 2 του αρθ. 30 του Ν. 5056/2023 όπου στον Δήμο Διδυμοτείχου καταργήθηκαν δύο (2) νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων το ένα πληροί τις
προϋποθέσεις και συνεπώς μπορεί να ορισθεί επιπλέον ως έμμισθος ένας (1) αντιδήμαρχος και επιπλέον ένας (1) άμισθος .
• Το γεγονός ότι ο Δήμος Διδυμοτείχου έχει δύο (2) Δημοτικές ενότητες.
• Τα Πρωτόκολλα ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Προέδρων και μελών Δημοτικών Κοινοτήτων.
• Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας ( ΦΕΚ 2318/τ.Β΄/17.10.2011 ) όπως ισχύει και περιγράφονται αναλυτικά και με σαφήνεια οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών (Διευθύνσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών τμημάτων, Αυτοτελών Γραφείων) σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
• Την αρ. πρωτ. 152/Α-6/3.1.2024 Απόφαση Δημάρχου εκπλήρωσης των σκοπών του καταργούμενου ΝΠΔΔ σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθ. 27 & 29 του Ν. 5056/2023.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Διδυμοτείχου με θητεία από 8.1.2024 μέχρι 7.9.2025 εντός της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές , ως εξής:

1. Τον κ. Καμπρούδη Αξιώτη του Βασιλείου καθ΄ ύλην έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό του τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών και έκδοση και – υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων
αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ) σύμφωνα με τον ΟΕΥ του Δήμου (αρθ. 13 παρ. α, Αρμοδιότητες τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών).
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και σε κάθε δημόσια Αρχή σε θέματα αρμοδιότητας του.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητας του.
• Μέριμνα συντήρησης παιδικών χαρών, αγροτικής και αστικής οδοποιίας.
2. Τον κ. Καραφεϊζη Χρυσοβαλάντη του Βασιλείου καθ΄ ύλην έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό του τμήματος Περιβάλλοντος και έκδοση και – υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού
(εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων ) σύμφωνα με τον ΟΕΥ του Δήμου (αρθ. 13 παρ. γ Αρμοδιότητες τμήματος Περιβάλλοντος).
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και σε κάθε δημόσια Αρχή σε θέματα αρμοδιότητας του
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητας του
• Τον συντονισμό & εποπτεία της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας Δήμου Διδυμοτείχου, την αποκομιδή και διαχείριση των
αποβλήτων και την λήψη προληπτικών και κατασταλτικών μέτρων για την προστασία των κοινόχρηστων χώρων και ιδιαίτερα των χώρων διάθεσης
απορριμμάτων από εκδήλωση πυρκαγιάς, σύμφωνα με την κείμενη σχετική νομοθεσία.
3. Τον κ. Αδαμάκη Πασχάλη του Σαράντη
α. Κατά τόπον έμμισθο αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Μεταξάδων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα Μεταξάδων
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα.
• Την μέριμνα και την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας
• Την συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Την έκδοση και υπογραφή των πάσης φύσεως πιστοποιητικών και βεβαιώσεων , που εκδίδονται από το τμήμα Αστικής & Δημοτικής Κατάστασης τις δημοτικές
υπηρεσίες που λειτουργούν στην Δημοτική ενότητα.
• Την εποπτεία λειτουργίας καθαριότητας και πρασίνου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας σε συνεργασία με τους αντίστοιχους καθ΄ ύλην αντιδημάρχους.
β. καθ΄ ύλην έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και έκδοση και – υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής.
• Την τέλεση Πολιτικών Γάμων
• Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
4. Τον κ. Τσιμπανλιώτη Ευάγγελο του Οδυσσέα καθ΄ ύλην έμμισθο αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση , συντονισμό & εποπτεία των οργανικών μονάδων που ανήκουν στη Δ/νση Δ/κών & Οικ/κών υπηρεσιών του Δήμου και έκδοση – υπογραφή όλων
των σχετικών εγγράφων – βεβαιώσεων – Πιστοποιητικών και Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρεώσεων, αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, πρόσληψης ,διορισμού , υπηρεσιακών μεταβολών, αξιολόγησης & πειθαρχικής διαδικασίας υπαλλήλων, αποφάσεων αναθέσεων Δημοσίων Συμβάσεων Προμηθειών & Παροχής Υπηρεσιών) σύμφωνα με τον ΟΕΥ του Δήμου (αρθ. 18 ΦΕΚ 2318/Β΄/17.10.2011) .
• Την άσκηση καθηκόντων ως προέδρου της επιτροπής του άρθ. 1 του ΠΔ 270/1981.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων .
• Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων των υπηρεσιών.
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητας του .
• Εκτελεί της αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητας του.
• Tην επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες τους ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσιμπανλιώτης Ευάγγελος .

 

Την προηγούμενη εβδομάδα αντιδήμαρχος είχε ορισθεί η Στέλλα Θεοδοσίου. Η απόφαση του δημάρχου για την κα. Θεοδοσίου αναφέρει:

 

Ορίζει την κατωτέρω δημοτική σύμβουλο της πλειοψηφίας ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Διδυμοτείχου με θητεία από 5.1.2024 μέχρι 4.9.2025 εντός της τρέχουσας
Δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτή συγκεκριμένες αρμοδιότητές , ως εξής:

1. Την κ. Θεοδοσίου Στυλιανή του Ευαγγέλου καθ΄ ύλην έμμισθη αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, εποπτεία , Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023. αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης’’ του Δήμου
Διδυμοτείχου και έκδοση και υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού σύμφωνα με τον ΟΕΥ ΦΕΚ 410/τ. Β΄/22.2.2012 όπως ισχύει και την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης σκοπών του πλην του Κέντρου Κοινότητας.
Την οργάνωση, εποπτεία , Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023. αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Νεολαίας & Περιβάλλοντος ‘’ του Δήμου Διδυμοτείχου και έκδοση και υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού σύμφωνα με τον ΟΕΥ ΦΕΚ 822/τ.
Β΄/19.3.2012 όπως ισχύει και την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης σκοπών του μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Γραφείου Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων &
Περιβάλλοντος (άρθ. 3).
Την οργάνωση, εποπτεία, συντονισμό του αυτοτελούς γραφείου Εθελοντισμού , και έκδοση και υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού
(ΦΕΚ 2743/Β/29.10.2013 άρθ.1 ).
Την οργάνωση, εποπτεία, συντονισμό του αυτοτελούς τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας, έκδοση και υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού
(ΦΕΚ 2318/Β/17.11.2011 άρθ.17 )
Την τέλεση Πολιτικών Γάμων
Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και σε κάθε δημόσια Αρχή σε θέματα αρμοδιότητας της.