Ένα αναμενόμενο έργο απ’ όλους στην Ορεστιάδα ξεκινάει!
Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για το. . . τέλος στην ταλαιπωρία στην πόλη, καθώς είναι θέμα ημερών να ξεκινήσουν επιτέλους οι ασφαλτοστρώσεις στην πόλη. Δεν αποκλείεται μάλιστα οι εργασίες να ξεκινήσουν ακόμη και μες την εβδομάδα, αν και το πιθανότερο είναι να ξεκινήσουν μετά τις 8 Μαΐου.

Ο δήμος Ορεστιάδας, όπως ήταν και δέσμευση του δημάρχου Ορεστιάδας Βασίλη Μαυρίδη, προχωράει βάση σχεδιασμού για την ασφαλτόστρωση δρόμων της πόλης. Η πόλη είναι βαθιά ταλαιπωρημένη από τα έργα δημιουργίας δικτύου αερίου, αλλά και από το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει ασφαλτοστρώσεις εδώ και δεκαετίες.

Το έργο: «Εργασίες συντήρησης και ασφαλτοστρώσεις αστικού δικτύου πόλης Ορεστιάδας», προϋπολογισμού 1.499.786,91 €, ξεκινάει από την περιοχή του κυκλικού κόμβου.
Το έργο προβλέπει την αποκατάσταση της ασφαλτικής υποδομής των δημοτικών οδών Βασιλέως Κωνσταντίνου και Κωνσταντινουπόλεως στον αστικό ιστό της πόλης της Ορεστιάδας, οι οποίες έχουν υποστεί μεγάλες σημαντικές φθορές λόγω παλαιότητας και των εργασιών εκσκαφής για την εγκατάσταση δικτύου φυσικού αερίου.

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα προηγούμενά χρόνια, η δημοτική αρχή είχε προχωρήσει σε εργασίες συντήρησης μεγάλων τομών στην οδό Κωνσταντινουπόλεως, όμως οι πρόσφατες εργασίες για το αέριο και οπτικές ίνες, επιβάρυναν τους δρόμους.

Τι προβλέπουν μεταξύ άλλων οι εργασίες στους δύο κεντρικούς δρόμους της Ορεστιάδας

Οδός Κωνσταντινουπόλεως
1. Καθαίρεση οπλισμένων σκυροδεμάτων
2. Τομή οδοστρώματος με ασφαλτοκόπτη στα σημεία όπου θα γίνει απόξεση
3. Απόξεση τμημάτων του υπάρχοντος ασφαλτικού οδοστρώματος σε βάθος έως 0,12μ.
4. Εκσκαφή έως 0,10cm
5. Τοποθέτηση βάσης μεταβλητού πάχους
6. Διάστρωση με ασφαλτική προεπάλειψη
7. Διάστρωση με ασφαλτική συγκολλητική επάλειψη
8. Διάστρωση με διπλή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας
9. Διαγράμμιση του οδοστρώματος με ανακλαστική βαφή

Λεωφόρος Βασιλέως Κωνσταντίνου
1. Καθαίρεση οπλισμένων σκυροδεμάτων
2. Τομή οδοστρώματος με ασφαλτοκόπτη στα σημεία όπου θα γίνει απόξεση
3. Απόξεση τμημάτων του υπάρχοντος ασφαλτικού οδοστρώματος σε βάθος έως 0,12μ.
4. Εκσκαφή έως 0,18cm
5. Τοποθέτηση βάσης μεταβλητού πάχους
6. Διάστρωση με ασφαλτική προεπάλειψη
7. Διάστρωση με ασφαλτική συγκολλητική επάλειψη
8. Διάστρωση με διπλή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας
9. Διαγράμμιση του οδοστρώματος με ανακλαστική βαφή
10. Εκσκαφή τάφρου πλάτους 2,5μ και βάθους 0,68μ (σε λωρίδα πλησίον της κεντρικής νησίδας)
11. Τοποθέτηση δανείων
12. Τοποθέτηση υπόβασης
13. Τοποθέτηση βάσης

Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από ΚΑΠ επενδυτικών δαπανών (πρώην ΣΑΤΑ).

Ο δήμαρχος Ορεστιάδας, είχε δεσμευτεί πολλές φορές ότι το έργο θα γίνει μόλις ολοκληρωθεί το βασικό έργο της επέκτασης δικτύου φυσικού αερίου, καθώς αν γίνονταν ασφαλτόστρωση, οι δρόμοι θα χαλούσαν ξανά λόγω των εργασιών για το νέο δίκτυο.

Ασφαλτοστρώσεις προβλέπεται να γίνουν και σε άλλους δρόμους, πέρα της Κωνσταντινουπόλεως και της Βασιλέως Κωνσταντίνου, με την προτεραιότητα να δίνεται σε δρόμους που παρουσιάζουν αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, βάσει κυκλοφοριακής μελέτης.