Τα έκοψαν όλα τα δέντρα στα σύνορα οι Τούρκοι – Τι σκαρώνουν;
Η Τουρκία μπροστά από την Ελλάδα για δικό της τεράστιο οικονομικό όφελος
Κρανίου τόπος είναι όλη η έκταση του πρώην πλέον δάσους στην παράδια περιοχή των Καστανεών επί τουρκικού εδάφους. Μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες οι Τούρκοι έκοψαν όλα τα δέντρα και πλέον τίποτα δε θυμίζει ότι κάποτε στη σημείο αυτό υπήρχε δάσος.
Όλος ο πλανήτης τον Φεβρουάριο – Μάρτιο του 2020, είχε μάθει για τα δάσος των Καστανεών, καθώς εκεί η Τουρκία είχε συγκεντρώσει χιλιάδες άτομα τα οποία ωθούσε να μπουν παράνομα στην Ελλάδα.
Επίσης στη συγκεκριμένη περιοχή, είχαν συλληφθεί και κρατηθεί για έξι μήνες σε τουρκικές φυλακές δύο Έλληνες στρατιωτικοί, με την κατηγορία ότι μπήκαν παράνομα στην Τουρκία.
Από το τέλος του καλοκαιριού φέτος, οι Τούρκοι ξεκίνησαν εκτεταμένες υλοτομίες και το θέμα είχε αποκαλύψει το thraki Νεα, καθώς τον Νοέμβριο οι υλοτομίες είχαν προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό.
Το θέμα που αποκάλυψε το thraki Νεα, έδωσε και τροφή σε διάφορους για διάφορες θεωρίες, οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα καθώς η αποψίλωση δίνει στην Ελλάδα μοναδικό στρατιωτικό πλεονέκτημα.
Η Τουρκία όμως για ακόμη μία φορά είναι πολύ μπροστά από την Ελλάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thraki Νεα, οι Τούρκοι δημιουργούν ένα υπερσύγχρονο τελωνείο, το νέο Παζάρ Κιουλέ, θέλοντας να εκμηδενίσουν τους χρόνους αναμονής για όσους περνούν τα σύνορα, κάνοντας αυτή τη διάβαση πιο ελκυστική όχι μόνο για τους Έλληνες, αλλά και για τους Βούλγαρους οι οποίοι συρρέουν στην Αδριανούπολη για ψώνια, καφέ και γέμισμα με καύσιμα των οχημάτων τους.
Η Ελλάδα που άνοιξε ξανά τα σύνορά της στις 3 Ιουλίου του 2021 παρά τα όσα είχαν προηγηθεί, θα έρθει πολύ σύντομα αντιμέτωπη με νέα δεδομένα, καθώς το νέο τουρκικό τελωνείο δε θα είναι απλά ένα νέα τελωνείο.
Συγκεκριμένα οι νέες τουρκικές εγκαταστάσεις θα περιλαμβάνουν από μία τρεις λωρίδες διέλευσης οχημάτων, με ξεχωριστή αποκλειστική γραμμή για λεωφορεία.
Ειδικά η ξεχωριστή γραμμή για λεωφορεία αναμένεται να εκμηδενίσει τον χρόνο εισόδου και εξόδου στην Τουρκία για τους επιβάτες οχημάτων, ενώ θα μειώσει εξαιρετικά την αναμονή για τους επιβάτες λεωφορείων, σε βαθμό που το νέο τελωνείο θα γίνει περισσότερο ελκυστικό και από τους Κήπους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι Τούρκοι θέλουν να αυξήσουν την κίνηση από το Παζάρ Κιουλέ κατά 200%.
Τις προηγούμενες δεκαετίες Ελλάδα και Τουρκία είχαν συζητήσει για τη δημιουργία και εμπορικού τελωνείο στα χερσαία σύνορα, με το θέμα να μην έχει κατάληξη.
Αλλά και σ’ αυτόν τον τομέα οι Τούρκοι προετοιμάζονται, καθώς στο Παζάρ Κιουλέ, θέλουν να δημιουργήσουν γραμμή εκτελωνισμού, ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής για τους Τούρκους μεταφορείς που εξάγουν προϊόντα σ’ όλο τον κόσμο μέσω των Υψάλων (Κήποι) και Καπί Κιουλέ (Καπετάν Ανδρέοβο). Στα Ύψαλα μάλιστα από πέρυσι λειτουργεί και νέο τελωνείο.
Παρά την οικονική κρίση που μαστίζει την Τουρκία, η χώρα προχωράει σε συνοριακές επενδύσεις για την προσέλκυση τουριστών, τη διευκόλυνση των εξαγωγών της και την ανάπτυξη της οικονομίας των συνοριακών της περιοχών.
Σ’ όλα αυτά να προστεθεί ότι ο πρώην πρωθυπουργός της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου έχει υποσχεθεί και κατασκευή αεροδρομίου στην Αδριανούπολη και σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ στην περιοχή σχεδιάζεται πάρκο υδάτινων αθλημάτων στον Έβρο ποταμό.
Ακούσατε για αντίστοιχες επενδύσεις στον Έβρο;
Δείτε πως ήταν η τα δάσος, πριν το κόψιμο των δέντρων.