Διαφορετική η εικόνα της Αλεξανδρούπολης
Άλλαξε η εικόνα της Αλεξανδρούπολης, καθώς τοποθετήθηκε το έργο “ANATASIS DELTA” του γλύπτη, Κώστα Γεωργίου. Το έργο τοποθετήθηκε στην παραλιακή λεωφόρο, στην είσοδο προς το λιμάνι και αποτελεί δωρεά εταιρίας αναψυκτικών.
Ο Κωστής Γεωργίου εκθέτει στα μεγαλύτερα μουσεία της Ευρώπης, Κίνας, Ιαπωνίας, κ.α.. Πρόσφατα η αναδρομική του έκθεση που ξεκίνησε από το διάσημο μουσείο «ΣΟΥΤΣΧΟΥ» στην Κίνα μεταφέρθηκε στο μουσείο «ΣΑΑΝΞΙ» και σε άλλα μουσεία της Κίνας και ταξίδεψε στη συνέχεια στο Σικάγο, στις Βρυξέλλες (στο Μουσείο UCCLE), στη Γαλλία (στο MUSEEE D’ ANGLET) για να καταλήξει τελικά στο μουσείο Μπενάκη.
Το τελευταίο διάστημα το έργο του γλύπτη PHYLAX, το οποίο τοποθετήθηκε στο Παλαιό Φάληρο απασχόλησε έντονα όλη την Ελλάδα, λόγος της μορφής του.
Στο μεταξύ ο επικεφαλής της ΑΝΑΣΑ Παύλος Μιχαηλίδης, δεσμεύεται ότι θα απομακρύνει το γλυπτό μόλις γίνει δήμαρχος και εξαπολύει σφοδρή επίθεση στη δημοτική αρχή. Συγκεκριμένα ο κ. Μιχαηλίδης αναφέρει:
Η προ ημερών τοποθέτηση του μοντέρνου γλυπτού (έργο του Γλύπτη κ. Κωστή Γεωργίου που αποτελεί μια προσφορά της “Green Cola”), δίπλα στο Ηρώον των Βιζβύζηδων Θρακών Αγωνιστών του 1821, αποτελούν μαζί με το κλείσιμο της οδού Κύπρου, δύο πολύ χαρακτηριστικά παραδείγματα της ισχυρογνωμοσύνης που διακατέχει τον δήμαρχο της Αλεξανδρούπολης. Από την πρώτη στιγμή είχαμε διαφωνήσει με την θέση του γλυπτού (αρχικά είχε προταθεί από τον κ.Λαμπάκη στην συμβολή της οδού Κύπρου με την οδό Λ.Δημοκρατίας), προτείνοντας να τοποθετηθεί είτε στο τριγωνικό πάρκο απέναντι από το Πολυκοινωνικό ή στην περιοχή του γηπέδου Φώτης Κοσμάς, ενδεδειγμένες θέσεις μια και η θεματολογία του συμβολίζει ένα μοντέρνο αθλητικό σύμπλεγμα.
Η δημοτική παράταξη της «ΑΝΑ.Σ.Α.» δεσμεύεται δημόσια, πως μόλις αποκτήσει την πλειοψηφία στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο, θα φροντίσει άμεσα για την αλλαγή της θέσης του συγκεκριμένου γλυπτού. Πρώτον διότι δημιουργεί θέματα προσβασιμότητας, αλλά κυρίως διότι δεν συνάδει με τους Θρακιώτες Ήρωες Αγωνιστές του 1821. Εξάλλου είναι εντελώς λάθος να συγκεντρώνεις ασφυκτικά όλα τα γλυπτά, αγάλματα σε ένα συγκεκριμένο μέρος, την στιγμή που η πόλη στερείται δραματικά αναλόγων εικαστικών παρεμβάσεων στα περισσότερα από τα τουριστικά της σημεία (πλάτωμα δίπλα στην ¨ΑΡΓΩ¨, στροφή της παραλιακής προς το ¨Εγνατία¨,κλπ).
Με αφορμή το θέμα αυτό, να θυμίσουμε για ακόμη μια φορά πως ακόμη εκκρεμεί η υπόσχεση του κ.Λαμπάκη για την αποκατάσταση του συμπλέγματος των Βιζβύζηδων, όταν με αυθαίρετη απόφαση του ίδιου προ τριετίας το μνημείο ¨γυαλίστηκε¨ στην κυριολεξία. Η καταστροφή της πατίνας του μνημείου από τον κ.δήμαρχο ήδη έχει προκαλέσει αλλοιώσεις πέρα από το άσχημο αισθητικό του αποτέλεσμα.