Βίντεο: Καταγγελία καταναλωτή για αγορά χαλασμένου κρέατος από σούπερ μάρκετ
Σε επώνυμη καταγγελία προχώρησε ο Χρήστος Λελιάτσος από την Ορεστιάδα, καθώς όπως υποστηρίζει το Σάββατο αγόρασε συσκευασία κιμά από σούπερ μάρκετ, στον οποία υπήρχαν αλλοιώσεις. Όπως αναφέρει ο κ. Λελιάτσος, μόλις άνοιξε τη συσκευασία και κατάλαβε ότι το προϊόν δεν είναι αυτό που περίμενε απευθύνθηκε στο κατάστημα, όπου του πρότειναν να τον αντικαταστήσουν, με τον ίδιο να αρνείται.
Από τη Δευτέρα το πρωί απευθύνθηκε στην αστυνομία, στη διεύθυνση αγροτικής οικονομίας και κτηνιατρικής Ορεστιάδας, ενώ έφτασε μέχρι και τον εισαγγελέα για να καταγγείλει το γεγονός.
Το thraki Νεα, επικοινώνησε με τη Lidl Ελλάς, με την εταιρία να υποστηρίζει ότι:
«Όσον άφορα στο θέμα καταγγελίας πελάτη για αλλοιωμένο προϊόν της εταιρείας μας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο πελάτης απευθύνθηκε στις αρμόδιες αρχές, οι οποίες και είναι οι πλέον αρμόδιες για τη διερεύνηση του συμβάντος.
Σύμφωνα με έναν πρώτο επιτόπιο προκαταρκτικό έλεγχο, ο οποίος διενεργήθηκε στο σημείο πώλησης από τις αρμόδιες υπηρεσίες δεν αναδείχθηκε κάποιο εύρημα.
Η lidl hellas έχοντας δεσμευθεί απέναντι στους πελάτες της δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια και ποιότητα των προϊόντων της λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας των καταναλωτών.»
Αύριο το πρωί αναμένεται να υπάρξει η έκθεση του κτηνιάτρου που έλεγξε το προϊόν και το κατάστημα της εταιρίας στην Ορεστιάδα.