Μετά τις τελευταίες νομοθετικές ρυθμίσεις, που όχι μόνο δεν διευκολύνουν αλλά οδηγούν όλο και περισσότερους δανειολήπτες στο περιθώριο και στην απόγνωση, το Δ.Σ. της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Έβρου εναρμονιζόμενο στα νέα δεδομένα και στοχεύοντας πάντα στην πληρέστερη ενημέρωση και προστασία των καταναλωτών, συνεχίζει την προσπάθειά του να βρίσκεται κοντά στα μέλη της Ε.Π.Κ.Ε. θέτοντας ως προτεραιότητες:
1. Για την Ρύθμιση ενυπόθηκων δανείων (Ν.4161/2013)
Να ενημερώνει τους οφειλέτες για το αν καλύπτουν τις προϋποθέσεις για ένταξη στο νέο πρόγραμμα διευκόλυνσης και ρύθμισης των ενυπόθηκων δανείων για ενήμερους δανειολήπτες και να συνδράμει στη διαδικασία συμπλήρωσης των δικαιολογητικών.
2. Για την Ένταξη στο N. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά (όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.4161/2013)
Να συνεχίσει να ενημερώνει, να καθοδηγεί και να παρέχει δωρεάν νομική συνδρομή και έγγραφη διαπραγμάτευση με τις τράπεζες στο στάδιο προ του δικαστηρίου, για όσους μπορούν να ενταχθούν στο Ν. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, καθώς και στο στάδιο του προδικαστικού συμβιβασμού (όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) στο οποίο προβλέπεται δυνητική συμβουλευτική συνδρομή των Ενώσεων.
3. Νομική τεκμηρίωση καταγγελιών
Να συνεχίσει να προσφέρει διερεύνηση και νομική τεκμηρίωση σε καταγγελίες και αναφορές καταναλωτών για αθέμιτες, καταχρηστικές και παραπλανητικές πρακτικές αγοράς καταναλωτικών αγορών και υπηρεσιών.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Έβρου για την περίοδο από 23/7/2013 έως 6/9/2013 λειτουργεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 π.μ. έως τις 12.00 μ. και 6 μ.μ. έως 8 μ.μ. ( εκτός της εβδομάδος 12/8/2013 – 17/8/2013), και δέχεται κλήσεις στο τηλέφωνο 25513 50055 καθώς και συναντήσεις κατόπιν ραντεβού με τους νομικούς συμβούλους του τμήματός της.