Εκδήλωση «καί φτωχοί…καί αγράμματοι…»
Ακόμη μιά επιτυχημένη και ενδιαφέρουσα εκδήλωση – ομιλία πραγματοποίησε η Κίνηση Αλληλεγγύης, το Σάββατο 22/9 στον 3ο όροφο του Εμπορικού Επιμελητηρίου.
Τίτλος «καί φτωχοί …καί αγράμματοι;».
Συντονιστής της συζήτησης ήταν το μέλος της Κινήσεως καθηγητής Δημήτρης Δούδης και εκλεκτοί καλεσμένοι ομιλητές ο δάσκαλος Δ.Νατσιός και ο φιλόλογος Χρ.Δάλκος.
Οι ομιλητές ανέδειξαν εμπεριστατωμένα την απροκάλυπτη επίθεση που γίνεται στην Παιδεία μας μέσω των σύγχρονων διδακτικών βιβλίων. Με απτές αποδείξεις εξέθεσαν την επιχειρηματολογία τους σχετικά με την «νεοταξική» επίθεση (κατ’ευφημισμόν «προοδευτική βιβλιογραφία») * που δέχεται η ελληνική Παιδεία, και κατ’επέκτασιν τα παιδιά μας, με μοναδικό σκοπό και στόχο να δημιουργήσουν νέες γενιές αποπροσανατολισμένες, μπερδεμένες, αδιάφορες, ανελλήνιστες, χωρίς ταυτότητα και ορθή κρίση προκειμένου να χρησιμεύσουν μελλοντικά ως Δούρειος Ίππος στα απάνθρωπα και αντιδημοκρατικά τους σχέδια για την ποθούμενη («νεοταξική») επικράτησή τους.
Δεν θα πάψουμε να υποστηρίζουμε, ως Κίνηση Αλληλεγγύης, πως η οικονομική κρίση που μαστίζει την ελληνική κοινωνία ήρθε ως απόρροια της αξιακής κρίσης (για την οποία σημαντικό ρόλο έπαιξε και η απαξίωση-παρακμή της εκπαίδευσης)
Η Κίνησή μας, στο πλαίσιο της ανάδειξης διάφορων θεμάτων γενικού ενδιαφέροντος, δεσμεύεται πως θα συνεχίσει και στο μέλλον την πραγματοποίηση παρόμοιων εκδηλώσεων, παράλληλα με το έργο που επιτελεί προσφέροντας τα απαραίτητα σε οικογένειες συμπολιτών μας.
Ευχαριστούμε θερμά την διεύθυνση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Έβρου για την παραχώρηση της αίθουσας.
* ένα παράδειγμα της εκπαιδευτική παρακμής:
Βιβλίο εργασιών Νεοελληνικής γλώσσας Ά Γυμνασίου σελ.16
Το κείμενο , στην ουσία, αναδεικνύει τον πόθο που νιώθουν οι μαθήτριες (αναφέρει και την λέξη «ερεθισμός») για κάποιον Σάκη ηλεκτρολόγο 25 ετών ο οποίος έχει δεσμό με μιά συμμαθήτριά τους.
Υπενθυμίζουμε πως το κείμενο απευθύνεται σε 12χρονα και 13χρονα παιδιά. Τί μηνύματα παίρνουν; Καταρχάς παιδεραστίας (ανήλικη μικρή μαθήτρια με 25χρονο). Ανούσια, ανήθικα και αντιεκπαιδευτικά κείμενα εμφανίζονται (στοχευμένα και με περιοδικότητα) μέσα στα σχολικά εγχειρίδια και ξεφτιλίζουν με τον πιό χυδαίο τρόπο την μάθηση και την εκπαίδευση των παιδιών μας.