Η λεωφόρος που έγινε σοκάκι και η ανάπλαση της παραλιακής. . .
Νέες εργασίες έχουν ξεκινήσει στην παραλιακή της Αλεξανδρούπολης, ίσως τον πιο γνωστό λόγω και του φάρου, δρόμο της πόλης.
Με σκωπτικό τρόπο σχολιάζει τα νέα έργα ανάπλασης της παραλιακής (Βασιλέως Αλεξάνδρου) ο αρχιτέκτονας μηχανικός και πρώην δημοτικός σύμβουλος Αλεξανδρούπολης Παύλος Μιχαηλίδης. Στην παραλιακή, έχουν ξεκινήσει νέες εργασίες και αναμένεται μεγάλο τμήμα της να μετατραπεί σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας. Ο κ. Μιχαηλίδης σε γραπτή παρέμβασή του αναφέρει:
Θεωρείται μόνο κατ´ όνομα ως Λεωφόρος η (κεντρική) οδός Δημοκρατίας μια και έχει μετατραπεί εδώ και χρόνια σε «σοκάκι» δημιουργώντας και επί πλέον κυκλοφοριακά προβλήματα; ΝΑΙ
Επιχειρείται κάτι ανάλογο με την παραλιακή οδό την Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου, μετά και την νέα ανάπλαση που ξεκίνησε προ ημερών; ΝΑΙ
Χρειάζονται διαχρονικά νέα έργα στο παραλιακό μέτωπο της Αλεξανδρούπολης ειδικά όταν εξασφαλίζονται τα ανάλογα κονδύλια; ΝΑΙ
Ήταν αναγκαία η βελτίωση των πεζοδρομίων στην βόρεια πλευρά της παραλιακής οδού, καθώς και μια σοβαρή ανάπλαση στην στροφή του Εγνατία; ΝΑΙ
Είναι σε λάθος κατεύθυνση αυτές οι μελέτες, συνεπώς και τα έργα που ξεκίνησαν να γίνονται; ΝΑΙ
Θα στενέψει περαιτέρω ο δρόμος από την στροφή του Εγνατία μέχρι και την Καραολή και Δημητρίου; ΝΑΙ
Θα ξηλωθεί τμήμα του σημερινού ποδηλατόδρομου για να μετατοπιστεί ο δρόμος προς την πλευρά του γηπέδου; ΝΑΙ
Είναι τραγικό λάθος να γίνει η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου στην στροφή του Εγνατία σε βάρος του απέναντι κοινόχρηστου χώρου, ενώ θα έπρεπε να γίνει προς την πλευρά της θάλασσας (όπως θα συμβεί για π.χ, στην Θεσσαλονίκη); ΝΑΙ
Ορθώς κλείνει για τα αυτοκίνητα τις απογευματινές ώρες του καλοκαιριού η Βασιλέως Αλεξάνδρου; ΝΑΙ
Στηρίζεται η άνθηση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή μας κατά το μεγαλύτερο της μέρος, στους ανθρώπους της εστίασης; ΝΑΙ
Τους έχουν δοθεί οι αναγκαίες διευκολύνσεις για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, πολλές φορές και εις βάρος των πεζών στα πεζοδρόμια και τους πεζόδρομους της πόλης; ΝΑΙ
Θα πρέπει να μπει κάποια στιγμή ένα «φρένο» από πλευράς των δημοτικών αρχών σε αυτή την τακτική ; ΝΑΙ
Είναι λάθος τα υφιστάμενα πεζοδρόμια του παραλιακού μετώπου τα οποία έχουν ήδη μεγάλο πλάτος να τύχουν περαιτέρω διαπλάτυνσης εις βάρος του δρόμου; ΝΑΙ
Θα χαθεί επί πλέον ένας σημαντικός αριθμός θέσεων στάθμευσης με την νέα ανάπλαση, όπως είχε συμβεί και με τις προηγούμενες; ΝΑΙ
Έχει ευθύνες η σημερινή δημοτική αρχή που δεν έχει φροντίσει εδώ και χρόνια να βρεθούν νέοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων; ΝΑΙ
Η νέα ανάπλαση αφορά τμήμα του παραλιακού μετώπου από την στροφή του Εγνατία μέχρι λίγο πριν από τις πρώην αποθήκες της ΚΥΔΕΠ; ΝΑΙ
Θα υπάρχει επέκταση του ποδηλατόδρομου προς την πλευρά του σταθμού του ΟΣΕ; ΝΑΙ
Θα έπρεπε οι μελέτες για τέτοιας κλίμακας έργα να προκύπτουν μέσα από Αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς, όπως συμβαίνει σε όλη την χώρα αλλά και σε όλο τον προηγμένο κόσμο; ΝΑΙ
Είναι τραγικό λάθος αυτή την χρονική στιγμή (με το ΚΤΕΛ, τα δικαστήρια, την αστυνομία κλπ στο κέντρο της πόλης) να μετατραπεί η παραλιακή οδός από λεωφόρος σε δρόμο ήπιας κλυκλοφορίας όπως το ορίζει και το επιχειρεί η δημοτική αρχή; ΝΑΙ
Έχει ευθύνες η σημερινή αντιπολίτευση στον Δήμο της Αλεξανδρούπολης που δεν ανέδειξε τα σοβαρά αυτά θέματα στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο; ΝΑΙ
Ήταν ξακουστή η Αλεξανδρούπολη για το άρτιο ρυμοτομικό της σχέδιο, από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο της χώρας; ΝΑΙ
Νομιμοποιείται η κάθε δημοτική αρχή δια της ψήφου των πολιτών να καταστρέφει την ρυμοτομία της πόλης και κατ´επέκταση και την ίδια της την ιστορία; ΟΧΙ