ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΡΕΛΛΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑΘΜΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝ. ΜΑΚ. – ΘΡΑΚΗΣ

Έχουμε πληρώσει και πληρώνουμε πανάκριβα την κατασκευή των δρόμων. Είναι δικαίωμα των εργαζομένων και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους.

Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι. Έχουν τεράστιες ευθύνες το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και τα άλλα κόμματα του συστήματος, γιατί μαζί ψήφισαν την παράδοση των οδικών αξόνων στους μεγαλοεργολάβους. Είναι ψέμα ότι αυτοί πληρώνουν για το φτιάξιμο των δρόμων.

«Γην και ύδωρ» προσφέρει η κυβέρνηση, προκειμένου να εξασφαλίσει την ακόμη μεγαλύτερη κερδοφορία των μεγαλοκατασκευαστών και των τραπεζών, και για να συνεχιστούν «ομαλά» τα έργα που προβλέπουν οι ληστρικές «συμβάσεις παραχώρησης» για την κατασκευή των 5 αυτοκινητοδρόμων, για τους οποίους ο λαός ήδη χρυσοπληρώνει και μέσα από τη φορολογία του και με πανάκριβα διόδια για τη χρήση τους.

Oι υπουργοί Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και Υποδομών Δ. Ρέππας, ομολόγησαν ότι μόνο ο ελληνικός λαός θα αποπληρώσει τα έργα (κατά 26,5% από τη φορολογία του και κατά 73,5% με διόδια). Παρόλα αυτά, ανακοίνωσαν πρόσθετες εξασφαλίσεις που θα δώσει η κυβέρνηση προς τους ιδιωτικούς ομίλους, για να συνεχιστούν τα έργα, όπως:

  • Η δημιουργία ενός ειδικού λογαριασμού στην Τράπεζα της Ελλάδας, ύψους 500 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό, που θα χρησιμοποιηθεί ως πρόσθετη εγγύηση για τη συνέχιση της δανειοδότησης των εταιρειών, που κατασκευάζουν τα έργα, για το επόμενο εξάμηνο – οκτάμηνο.
  • Η δημιουργία μιας εταιρείας Ειδικού Σκοπού του Δημοσίου, με τίτλο «Αυτοκινητόδρομοι Ελλάδας ΑΕ», με κεφάλαιο που θα προέλθει από την τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων του Δημοσίου από τα διόδια, όλων των αυτοκινητοδρόμων, τα οποία εκτιμώνται γύρω στα 20 δισ. ευρώ.
  • Αυξάνουν τα τέλη κυκλοφορίας κατά 20 %.

Προκειμένου να «χρυσώσει το χάπι» προς τον ελληνικό λαό που αγωνίζεται για κατάργηση όλων των διοδίων και για να γίνουν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία, η κυβέρνηση προτείνει μειώσεις 25% με 30%. Μια μείωση κοροϊδία, αφού έρχεται ύστερα από τις αυξήσεις ακόμη και πάνω από 400% την τελευταία τριετία και θα ισχύσει μόνο για 3 χρόνια, ενώ στη συνέχεια τα χαράτσια θα γίνουν ακόμη πιο ακριβά και από τα σημερινά! Όλες μάλιστα αυτές οι μειώσεις και εκπτώσεις δε θα στοιχίσουν καθόλου στους ιδιωτικούς ομίλους, αφού θα επιδοτηθούν από το κράτος, δηλαδή θα τις πληρώσει και αυτές ο λαός! Οι προτάσεις αυτές θα περιγραφούν σε ένα μνημόνιο συμφωνίας που θα κατατεθεί μετά το Πάσχα και στη Βουλή και στους ιδιωτικούς ομίλους.

Η Λαϊκή συσπείρωση είναι κάθετα αντίθετη στη δημιουργία νέων σταθμών διοδίων στην περιοχή μας. Παλεύουμε για να καταργηθούν όλα τα διόδια και ο ΦΠΑ στα είδη πλατειάς λαϊκής κατανάλωσης, στο ηλεκτρικό ρεύμα, στο νερό, στο πετρέλαιο.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

ΤΡΕΛΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ