Συνεχίζονται τα προβλήματα στον κάθετο άξονα του Έβρου, ο οποίος δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη και είναι κυκλοφοριακά επιβαρυμένος

Το γεγονός ότι δεν υπάρχει διεκδίκηση για νέο δρόμο, προκαλεί τουλάχιστον προβληματισμό.

Εικόνες ταλαιπωρίας καταγράφονται καθημερινά στον κάθετο άξονα του Έβρου, σε έναν δρόμο που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, σε έναν δρόμο που για περισσότερο από 20 χρόνια κατασκευάζεται, σε έναν δρόμο που έχουν χαθεί ανθρώπινες ζωές, σε έναν δρόμο που διαφημίζουν πρωθυπουργοί για τη σύνδεση Ελλάδας Βουλγαρίας, σε έναν δρόμο που δεν έχει ιστορία, αλλά προϊστορία. . .

Ο κάθετος άξονας Ορμενίου – Αραδανίου, μήκους περίπου 130 χιλιομέτρων, δεν διαθέτει ανέσεις, αλλά μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και σ’ αυτόν κινούνται μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα, ασθενοφόρα, φορτηγά, στρατιωτικά οχήματα και πάρα πολύ συχνά εντοπίζονται να περπατούν και άτομα που έχουν περάσει λαθραία τα σύνορα της Ελλάδας.

Ένας οδηγός, όσο προσεκτικός κι αν είναι, όσο καλός κι αν είναι, όσο συνεπής κι αν είναι, πρέπει να είναι και υπομονετικός!
Περισσότερο υπομονετικός απ’ όλους, γιατί πολύ απλά, αν μπροστά του βρει φορτηγό, ας μιλήσουμε για την περίπτωση του ενός φορτηγού, θα πρέπει να βρει σημείο για να το προσπεράσει με ασφάλεια.
Και για να βρει σημείο, όχι μόνο θα πρέπει να βρει ευθεία με διακεκομμένη γραμμή, θα πρέπει να προσευχηθεί από το αντίθετο ρεύμα να μην έρχεται αυτοκίνητο. Λέμε για αυτοκίνητο, καθώς μπορεί να είναι και φορτηγό. . .

Δείτε μία χαρακτηριστική εικόνα, ΧΩΡΙΣ ΛΕΖΑΝΤΑ. Δεν χρειάζεται λεζάντα, θα καταλάβετε (οι απλοί αναγνώστες και οι αναγνώστες που ασκούν εξουσία)

 

 

Δυστυχώς οι εικόνες αυτές είναι καθημερινές κι όχι απλά καθημερινές. Επαναλαμβάνονται συνεχώς κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

 

Ο κάθετος άξονας του Έβρου, ο οποίος δεν έχει ολοκληρωθεί, γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η παράκαμψη του Προβατώνα, αλλά και δεν έχουν γίνει κι άλλοι κόμβοι που προβλέπονται, βλέπε Πέπλο, Αμόριο, συνδέεται με την Εγνατία οδό. Τα φορτηγά βγαίνουν από την Εγνατία, ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο και εισέρχονται στον κάθετο άξονα.

 

 

Την ίδια ώρα, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΡΕΥΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, μπορεί να υπάρχουν οχήματα που μεταφέρουν οικογένειες, οχήματα που μεταφέρουν άτομα με προβλήματα υγείας, φοιτητές με το αμόρε, τουρίστες (ναι, υπάρχουν και τουρίστες) και πολλούς ακόμη ανθρώπους, με οποιονδήποτε προορισμό.

 

Τα ερωτήματα προς την πολιτική ηγεσία του Έβρου, της περιφέρειας ΑΜΘ, της κυβέρνησης, προς τους επόμενους είναι πολλά.

Ας ξεκινήσουμε με ένα πρόβλημα πρόταση.
Αφού δεν μπορείτε, δε θέλετε, δεν έχετε την ικανότητα να δημιουργήσετε κάθετο άξονα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, γιατί τουλάχιστον δεν προχωράτε στην διαπλάτυνση του συγκεκριμένου σε κάποια σημεία, ώστε να διευκολύνονται οι «απεγκλωβίσεις» οχημάτων που ακολουθούν φορτηγά και δεν μπορούν να τα προσπεράσουν;

Θα σας δώσουμε και εικόνα, από τον κάθετο άξονα Κομοτηνής – Νυμφαίας, ο οποίος έχει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, αλλά σε σημεία οι λωρίδες γίνονται δύο, ώστε τα πιο αργά οχήματα να πηγαίνουν δεξιά και από αριστερά να γίνονται με ασφάλεια οι προσπεράσεις. Το ίδιο συμβαίνει και σε δρόμους του εξωτερικού. Και για να σας βοηθήσουμε ακόμη περισσότερο, στον κάθετο άξονα Κομοτηνής – Νυμφαίας, δεν θα συναντήσεις ούτε φορτηγά, ούτε λεωφορεία. Μόνο ΙΧ αυτοκίνητα!

Δείτε τη φωτογραφία

 

Στον ίδιο δρόμο, υπάρχει ακόμη και μεγάλο πάρκινγκ. Υπάρχει και στον κάθετο άξονα του Έβρου, κάτι αντίστοιχο;

 

 

Κι επειδή στον Έβρο, πρέπει κάποια στιγμή να διεκδικούμε ουσιαστικά, να απαιτήσουμε την άμεση σύνδεση του κάθετου άξονα, με την Εγνατία οδό, από το ύψος της Λύρας, αν όχι μέχρι τον κόμβο της βιομηχανικής περιοχής Αλεξανδρούπολης, τουλάχιστον μέχρι το σημείο του σταθμού διοδίων του Αρδανίου, με σκοπό να μειωθεί η απόσταση, το κόστος μετάβασης κι όλα τα άλλα καλά.