Περισσότερα από 600 το μήνα τα αιτήμα στη γραμμή εξυπηρέτησης δημότη Αλεξανδρούπολης
Στατιστικά στοιχεία για τη γραμμή εξυπηρέτησης δημότη δήμου Αλεξανδρούπολης για το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2021 μέχρι και τον Μάιο του 2022 έδωσε στη δημοσιότητα το δήμος Αλεξανδρούπολης.
Αν και δε γίνεται αναφορά στο είδος των προβλημάτων για τα οποία έχουν ζητήσει λύση οι δημότες, η υπεύθυνη του δήμου Κρυσταλία Μπαμπούρα, αναφέρει:
9.164 επικοινωνίες με συμπολίτες, 611 αιτήματα ανά μήνα!!
7.651 Αιτήματα
7.651 /5.912 , 77.3% αιτήματα διεκπαιρεώθησαν επιτυχώς
7. 651/ 942 , 12.3% αιτήματα βρίσκονται προς εξέταση για διεκπεραίωση
7.651/ 797 , 11.4% αιτήματα δεν καλύφθηκαν λόγω έλλειψης εξοπλισμών, υποδομών και χρηματοδοτήσεων.
15 μήνες συνεργασίας, δημιουργίας, ενέργειας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης συμπολιτών.
Μια αξέχαστη, μοναδική αλλά και διδακτική εμπειρία.
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης που τον Ιανουάριο του 2021 μου εμπιστεύθηκε με επίσημη απόφαση του ως αμισθί σύμβουλο του, την οργάνωση, τον συντονισμό και την λειτουργία, του γραφείου εξυπηρέτησης του Δημότη που διαχειρίζεται τα προβλήματα των δημοτών.
Ευχαριστώ τους συμπολίτες μας για την ενεργοποίηση, την συνεργασία αλλά και την κατανόηση τους στην προσπάθεια επίλυσης των καθημερινών προβλημάτων.
Ευχαριστώ τους προϊσταμένους των τμημάτων που συνεργαζόμασταν καθώς και τους υπαλλήλους που διεκπεραίωναν τα αιτήματα.
Ακόμη περισσότερο ευχαριστώ από την καρδιά μου τους αγαπημένους συνεργάτες της ομάδας του γραφείου εξυπηρέτησης, για την εργατικότητα και το πάθος που επέδειξαν ώστε να πετύχουμε όλοι μαζί την αποστολή μας.
Κρυσταλλένια Μπαμπούρα