Διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: «Οι Δεξιότητες μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ των τοπικών επιχειρήσεων»
Το Επιμελητήριο Έβρου και η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ στο πλαίσιο των κοινών δράσεων που στοχεύουν στον εντοπισμό των γνώσεων και των ικανοτήτων μάρκετινγκ που χρειάζονται ώστε να καταφέρουν οι επιχειρήσεις της περιοχής να γίνουν πιο ανταγωνιστικές διοργανώνουν την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022 διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Οι Δεξιότητες μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ των τοπικών επιχειρήσεων». Η ώρα έναρξης της εκδήλωσης είναι στις 6μμ και θα πραγματοποιηθεί μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ZOOM. Την εκδήλωση θα πραγματοποιήσουν από κοινού το Επιμελητήριο Έβρου και η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ.
Θα συμμετάσχουν αλφαβητικά οι ομιλητές:
1. Πολυχρόνης Δαρδαμπούνης, Διευθυντής Στρατηγικής Ανάπτυξης, ΑΚΡΙΤΑΣ Α.Ε.
2. Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πρόεδρος Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ
3. Απόστολος Παλακίδης, Ξενοδόχος, Πρόεδρος Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης
4. Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
5. Λεωνίδας Σκερλετόπουλος, Διαχειριστής, Δομή Στήριξης Επιχειρηματικότητας LightHub, Board member International Social Marketing Association
6. Πέτρος Σουκουλιάς, Συνιδρυτής & Μέντωρ της SEEMS PC, π. Μέλος του Περιφερειακού (ΠΣΕΚ) και του Εθνικού Συμβουλίου Ε&Κ (ΕΣΕΚ)
7. Χριστόδουλος Τοψίδης, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Έβρου, Επιχειρηματίας, Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Περιγραφή Εκδήλωσης
Ο επιχειρηματικός κόσμος της περιοχής του Έβρου αντιμετωπίζει διαχρονικά αρκετές προκλήσεις. Το υψηλό μεταφορικό κόστος ανθρώπων και προϊόντων, η έλλειψη εξειδικευμένου στελεχιακού δυναμικού, η περιορισμένη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας που αποκλείει σημαντικές συνέργειες είναι κάποιες από αυτές.
Στο πόρισμα της διακομματικής επιτροπής της βουλής για τη Θράκη εξάλλου, αναφέρεται η ανάγκη βελτίωσης των δεξιοτήτων των επιχειρήσεων και των στελεχών με έμφαση στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και γνώσεων digital marketing στα πλαίσια της αναδιάταξης του εργασιακού, οικονομικού και επενδυτικού μοντέλου για μία καινοτόμα και βιώσιμη ανάπτυξη στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.
Η εκδήλωση απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής, στους φοιτητές που ενδιαφέρονται για την περιφερειακή ανάπτυξη αλλά και στους εκπροσώπους τοπικών και εθνικών φορέων που ασχολούνται με θέματα περιφερειακής ανάπτυξης και εξωστρέφειας.