Δύο φορές κι όχι μόνο στο Σύνταγμα ψάχναμε να δούμε πως προέκυψε. . .
Οι εικόνες με εκατοντάδες Πακιστανούς παραμονή πρωτοχρονιάς να γεμίζουν την πλατεία Συντάγματος, την πλατεία που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, της πρωτεύουσας της Ελλάδας, συζητήθηκαν.
Για το θέμα δόθηκαν εξηγήσεις, οι Πακιστανοί μέσω συλλόγου τους υποστήριξαν ότι δεν ήξεραν ότι δε θα γίνει γιορτή για την αλλαγή του νέου έτους (που να ξέρουν οι άνθρωποι για τον Ρουβά) και μάλιστα ζήτησαν να τους σβήσουν και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν.
Άρα λοιπόν, ούτε για την υποχρεωτική χρήση μάσκας ήξεραν, γιατί για τη μη χρήση μάσκας τους επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Μα έχουν περάσει μέρες από την επιβολή της χρήσης μάσκας. Κι αν αυτή δεν ήταν υποχρεωτική θα έβαζε η αστυνομία πρόστιμα;
Δε θα μπούμε στη διαδικασία να θέσουμε ερωτήσεις για τη στάση των Πακιστανών. Αυτοί βρέθηκαν στην πατρίδα μας, πολλοί εργάζονται σε δουλειές που δεν πηγαίνουν Έλληνες – δείτε τι γίνεται στις λαϊκές και στα βενζινάδικα της Αθήνας -, ζούνε χρόνια στην Ελλάδα, μιλάνε Ελληνικά, κάποιοι γεννήθηκαν εδώ.
Θα ρωτήσουμε όμως το εξής.
Είναι δυνατόν να υπάρχει συγκέντρωση εκατοντάδες ατόμων και να μην παίρνει κανείς χαμπάρι, παρά μόνο όταν τη βλέπει να πραγματοποιείται;
Κι αν έγινε γνωστή η συγκέντρωση, που όσο να ναι αυθόρμητα εκατοντάδες άτομα δεν συγκεντρώνονται, έγιναν προσπάθειες πριν γίνει να μη γίνει;
Και στο τέλος, να ρωτήσουμε ξανά.
Τον Φεβρουάριο του 2020 που ξυπνήσαμε με χιλιάδες άτομα να προσπαθούν να μπουν στην Ελλάδα με τη βία, παράνομα, λαθραία, με το ζόρι, με το έτσι θέλω, με την υποστήριξη της Τουρκίας, οι Ελληνικές αρχές το ήξεραν;
Ε, αν το ήξεραν, γιατί δεν είχαν στείλει στρατό και αστυνομία πριν ξεκινήσει η εισβολή και έτρεχαν μετά όλοι να «σφραγίσουν» τα σύνορα;
Στα γεγονότα του Συντάγματος, υπουργός προστασίας του πολίτη είναι ο Τάκης Θεοδωρικάκος.
Στα γεγονότα των Καστανεών υπουργός ήταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τον οποίο πριν αποδοκιμάσουν οι κάτοικοι της Ορεστιάδας σε συλλαλητήριο κατά της επέκτασης των δομών στο Φυλάκιο, χειροκροτούσαν.
Οι φωτογραφίες είναι από την περίοδο του Χρυσοχοΐδη και του Θεοδωρικάκου. Από δύο ο καθένας, να μην αδικήσουμε κανέναν τους.