Συνέντευξη: Βίβιαν Κουρμπανιάν
Η Βίβιαν Κουρμπανιάν, υποψήφια για το επιμελητήριο Έβρου με το συνδυασμό του Χριστόδουλου Τοψίδη «Επιχειρώντας το Μέλλον» απαντά στις ερωτήσεις του thraki Νεα.
Είστε μέλος μίας οικογένειας με πλούσιο και επιτυχημένο επαγγελματικό παρελθόν. Μίας οικογένειας που δραστηριοποιείται σ’ όλο τον Έβρο. Τι είναι αυτό που όλα αυτά τα χρόνια κρατά τις επιχειρήσεις σας στις πρώτες θέσεις της επιτυχίας;
Οι επιχειρήσεις μας δραστηριοποιούνται από το 1915 με έδρα το Διδυμότειχο Έβρου και έως τώρα έχουμε ιδρύσει υποκατάστηματα με οπτικά στην Ορεστιάδα και την Αλεξανδρούπολη. Από τον Αύγουστο 2011 λειτουργεί και το ΝΕΟ μας κατάστημα με κοσμήματα στην Αλεξανδρούπολη.
Πιστεύω ότι ο ζήλος του πατέρα μου Κουρμπανιάν Σουκιάς, η όρεξη για δουλειά, οι προκλήσεις που αντιμετώπιζε αλλά και το όραμα που είχε συνέβαλλαν στο να γίνουν οι επιχειρήσεις ΒΑΡΤΑΝ μια από τις πιο επιτυχημένες στο χώρο.
Όλα αυτά τα έχουμε υιοθετήσει και εμείς οι κόρες του (Ερμίνα+Βίβιαν) που μαζί με τους συζύγους μας (Βαγγέλη+Διονύση), προσπαθούμε και συνεχίζουμε με επιτυχία τις επιχειρήσεις.
Οι επιχειρήσεις ΒΑΡΤΑΝ είναι και στοχεύουν να παραμείνουν εταιρείες ποιότητας και αξιοπιστίας αφού έχουν ως μοναδικό όραμα την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη και την καλύτερη εξυπηρέτηση του με ποιοτικά προϊόντα.
Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι η συνέπεια και η αξιοπιστία απέναντι στις προσδοκίες – ανάγκες των πελατών μας.
Διαρκής στόχος μας είναι να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση και την αποτελεσματικότητα μας, καθώς επίσης και η άμεση και αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
Ασχολείστε κυρίως με δύο είδη τα οποία μπορεί κάποιος να πει ότι δεν αποτελούν πλέον πρώτη προτεραιότητα για τους καταναλωτές. Μία γυναίκα για παράδειγμα θέλει να αγοράσει ένα κόσμημα, αλλά αναβάλει την αγορά καθώς υπάρχουν άμεσες ανάγκες για την καθημερινότητα. Υπάρχουν προτάσεις για οικονομικότερα κοσμήματα, ώστε μία γυναίκα και να αγοράσει και να μη νοιώσει ότι θα στερηθεί κάτι άλλο;
Είναι γεγονός ότι τα οπτικά είναι είδος πρώτης ανάγκης για τους καταναλωτές. Όσον αφορά τα κοσμήματα (χρυσό + ασήμι) και τα ωρολόγια συμφωνώ ότι δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης γιατί στην εποχή που διανύουμε η τιμή του χρυσού παγκοσμίως έχει ανέβει πολύ.
Τα καταστήματα ΒΑΡΤΑΝ προσπαθούν να είναι κοντά στον καταναλωτή με τις χαμηλότερες τιμές ,την καλύτερη ποιότητα και τα πιο πρωτότυπα σχέδια. Το γεγονός ότι έχουμε φτιάξει αυτά τα μαγαζιά με έναν τόσο μοντέρνο σχεδιασμό, δεν σημαίνει ότι είμαστε ακριβοί. Καλό θα είναι να μας επισκεφτούν όλοι οι καταναλωτές , να μας γνωρίσουν ώστε να διαπιστώσουν οι ίδιοι, μόνοι τους ότι τελικά έχουμε πολύ χαμηλές τιμές σε σύγκριση με την τιμή του χρυσού σε γραμμάρια στην αγορά.
Επίσης είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν όλοι, γυναίκες και άνδρες ότι ο χρυσός είναι πραγματική επένδυση. Δεν χάνει ποτέ την αξία του. Είναι για να καταλάβετε σαν να αγοράζεις «χρήματα» γιατί μπορείς αργότερα ή ακόμα και τώρα να τον πουλήσεις με αντάλλαγμα κοσμήματα ή ακόμα και χρήματα.
Να περάσουμε και στο κεφάλαιο εκλογές επιμελητηρίου. Καταρχήν να μας πείτε γιατί είστε υποψήφια και γιατί επιλέξατε τον Τάκη Τοψίδη και το συνδυασμό «Επιχειρώντας το Μέλλον».
Είναι ένας νέος επιτυχημένος επιχειρηματίας με σημαντική δραστηριότητα σε όλο τον νομό τα τελευταία 20 χρόνια.
Μεγάλο κίνητρο για μένα ήτανε το γεγονός ότι έχουνε κατέβει υποψήφιοι με τον συνδυασμό μας από όλο τον νομό με ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ, κάτι το οποίο με έπεισε πραγματικά ότι τον απασχολούν τα προβλήματα όλου του νομού Έβρου και θέλει να κάνει το καλύτερο.
Έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα το οποίο θα μπει σε λειτουργία από την επόμενη μέρα των εκλογών
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που λέτε σε έναν επαγγελματία όταν του ζητάτε να σας στηρίξει;
Σαν νέοι που είμαστε, έχουνε μπει στην ζωή μας οι νέες τεχνολογίες. ΕΧΟΥΜΕ όρεξη και δύναμη να δουλέψουμε για το καλό του τόπου γιατί είναι το μέλλον μας.
ΑΣΦΑΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΡΑΜΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΗΚΟΤΗΤΑ
Τις τελευταίες μέρες ακούγεται έντονα από επαγγελματίες ότι δεν τους ενοχλεί το να πληρώνουν συνδρομή στο επιμελητήριο, αρκεί η συνδρομή αυτή να πιάνει τόπο. Εννοούν δηλαδή, να ενημερώνονται για προγράμματα, να προωθείται ο Έβρος και τα προϊόντα του, το επιμελητήριο να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
Αυτό θέλουμε να ενεργοποιήσουμε κι εμείς «ΤΟΝ ΜΟΧΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ». Σαν νέοι που είμαστε, ο τόπος μας είναι το μέλλον μας. Δεν θέλουμε οι νέοι να μεταναστεύουν σε άλλες χώρες ή πόλεις λόγω έλλειψης εργασίας. Ο συνδυασμός επιχειρώντας το μέλλον με υποψήφιο Πρόεδρο τον Κύριο Χριστόδουλο Τοψίδη έχει παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα το οποίο θα μπει σε εφαρμογή την επομένη των εκλογών. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- 1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ e– ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ
- ΕΜΠΟΡΙΟ
- 3. ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
- ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- 5. ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
- 6. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
- 7. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ
- 8. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑ EVROSVISA
Αναλυτικότερα μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για το πρόγραμμα μας και τους στόχους του στο site www.epimellon.gr
Το thraki Νεα, πριν από λίγες μέρες, παρουσίασε ένα φυλλάδιο το οποίο μοίρασε τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο και ζητούσε από επιχειρήσεις του Έβρου να διαφημιστούν στην Τουρκία. Αυτό δε θα γινόταν αν δεν υπήρχαν Τούρκοι επισκέπτες στο νομό. Έχετε την αίσθηση ότι ύστερα από πολλά χρόνια, αλλάζουν προς το καλύτερο τα πράγματα για τα τοπικά μας καταστήματα;
Βλέπω καθημερινά τούρκους επισκέπτες να έρχονται τον τόπο μας, πράγμα πολύ ευχάριστο για την ανάπτυξη του εμπορίου και ο συνδυασμός μας επιχειρώντας το μέλλον με υποψήφιο πρόεδρο τον κ. Χριστόδουλο Τοψίδη στοχεύει στην ανάπτυξη όλων των εναλλακτικών μορφών Τουρισμού όπως το συνεδριακό, τον αρχαιολογικό, τον πολιτιστικό, τον ιαματικό, το κυνηγητικό και γενικό τουρισμό.
Έχουμε σκοπό να οργανώσουμε την συμμετοχή σε εκθέσεις σε όλες τις γειτονικές χώρες.
Να υποβάλουνε το αίτημα εκ νέου για την εξασφάλιση ομαδικής Βίζας για 24 ώρες από την Τουρκία
Θέλουμε να αναδείξουμε τον πλούτο του νομού (πολιτισμός, Τουρισμός, Παραγωγικότητα, Επιχειρηματικό περιβάλλον), ως τουριστικό προορισμό σε γειτονικές χώρες, για προσέλκυση τουριστών – καταναλωτών για την τόνωση της αγοράς.
Βιογραφικό Βίβιαν Κουρμπανιάν
Προσωπικές πληροφορίες:
Διεύθυνση: | ΚΟΜΝΗΝΩΝ 60, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ |
Τηλέφωνο: | 2551083885 |
Κινητό: | 6944325628 |
E-mail: | vivienk@vivienk.com |
Ημερ/νια γέννησης: | 31/05/1979 |
Τόπος γέννησης: | Διδυμότειχο Έβρου |
Υπηκοότητα: | Ελληνική |
Οικογεν. κατάσταση: | Έγγαμη |
Επαγγελματική εμπειρία:
2011 μέχρι τώρα Καταστήματα Λιανικής, Κοσμήματα – Ασημικά – Ωρολόγια –
Οπτικά «ΒΑΡΤΑΝ», Αλεξανδρούπολη – Διδυμότειχο- Ορεστιάδα
09/1997 μέχρι τώρα |
’’ΕΒΡΟΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ’’ Κουρμπανιάν Β. – Κουρμπανιάν Α. Ο.Ε. Εισαγωγές Ωρολογιών – Κοσμημάτων – Οπτικών |
Θέση: Διευθύνων Σύμβουλος | |
Σπουδές:
2010 έως τώρα
2009-2010
2006-2009
2004-2006
1998-2002
Άλλα Προσόντα:
Ξένες Γλώσσες:
|
GIA (Γεμολογικό Ινστιτούτο της Αμερικής, Εκπαίδευση εξ αποστάσεως) – Πιστοποίηση Διαμαντιών – Πτυχίο στην εξειδίκευση διαμαντιών.
GIA ((Γεμολογικό Ινστιτούτο της Αμερικής) – Βασική εκπαίδευση στην Διαμαντολογία.
ABDO Collage (Πτυχίο οπτικού από την Βρετανική Ένωση)
ALBA Graduate Business school Μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού
Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδα (Deree)
Microsoft Office: Word, Excel, Internet, Access & Power Point E-Sales Program
Ελληνικά (Μητρική γλώσσα) Αγγλικά (Πολύ καλά)
|