Ανταρσία στην ΑΜΘ: Υπονομεύεται το πτυχίο των φοιτητριών της νοσηλευτικής Διδυμοτείχου
Αριστερή Αντικαπιταλιστική Παρέμβαση – Ανταρσία στην ΑΜΘ: Να σταματήσει η διπλή ομηρία φοιτητών – κατοίκων στο Διδυμότειχο
Στα με τη λειτουργία της νοσηλευτικής σχολής του Διδυμοτείχου αναφέρεται η Ανταρσία στην ΑΜΘ. Η παράταξη σε ανακοίνωσή της τονίζει:
Δεν έχει τέλος ο εμπαιγμός των φοιτητών του τμήματος Νοσηλευτικής στο Διδυμότειχο καθώς και των κατοίκων της περιοχής, που σε πολύ μεγάλο βαθμό η διαβίωση τους συσχετίζεται άμεσα με την υγιή λειτουργία του τμήματος.
Το τελευταίο ειδικά διάστημα, και όχι μόνο, ο ελλιπής κεντρικός σχεδιασμός για το τι μέλει γενέσθαι με το τμήμα Νοσηλευτικής στο Διδυμότειχο έχει φέρει σε ακραία απογοήτευση και αγανάκτηση τους φοιτητές του τμήματος και τους κατοίκους. Το ένα μετά το άλλο αναδύονται τα χρόνια προβλήματα της ανεπάρκειας για λήψη στρατηγικών αποφάσεων σχετικά με την σαφή λειτουργία του τμήματος από την κεντρική διοίκηση και το υπουργείο. Σε ένα κρεσέντο κοροϊδίας, την μία αδυνατούν να βρούνε λύση στο κτιριακό και στο ζήτημα στέγαση της σχολής και από την άλλη κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να αποδυναμώσουν και να αποδομήσουν την ποιότητα σπουδών και την παρεχόμενη γνώση.
Οι διαμαρτυρίες φοιτητών και κατοίκων είναι δίκαιες και απαιτούν λύσεις. Το τμήμα ουσιαστικά υπολειτουργεί, χωρίς το αναγκαίο προσωπικό και χωρίς καθηγητές. Τα σπουδαστικά εξάμηνα περνάνε το ένα μετά το άλλο χωρίς να παρέχεται η απαραίτητη διδασκαλία και η εκπαιδευτική κατάρτιση. Έτσι υπονομεύεται στην πράξη το πτυχίο των φοιτητών/τριων της νοσηλευτικής και το ίδιο το επαγγελματικό ενδιαφέρον. Οι οικογένειες των φοιτητών/τριων είναι θύματα αυτής της πολιτικής επιλογής αφού βλέπουν ότι το μέλλον των σπουδών των παιδιών τους, είναι αβέβαιο και μετέωρο. Οι κάτοικοι βιώνουν με έντονο τρόπο από την δική τους θέση την εγκατάλειψη και την συρρίκνωση παραγωγικών δραστηριοτήτων της περιοχής, όπως αυτή.
Να δοθεί άμεσα λύση στα αναγκαία αιτήματα των φοιτητών.
Να δοθούν άμεσα κίνητρα στους φοιτητές και της φοιτήτριες της σχολής να μην εγκαταλείπουν τις σπουδές τους.
Εδώ και τώρα βιώσιμη, αναβαθμισμένη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση.