Πώς γίνεται η είσοδος στα λογιστικά γραφεία την περίοδο των δηλώσεων
Μετά από τη συνεδρίαση έκτακτου Δ.Σ του Συλλόγου Λογιστών – Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Β. Εβρου αποφασίζεται:
H περίοδος σύνταξης και υποβολών φορολογικών δηλώσεων έχει ξεκινήσει και για να μπορέσει να εφαρμοστεί η νομοθεσία – σύμφωνα με την ΚΥΑΔ1α/ΓΠ.οικ. 27815/2020 και την εγκ. 17312/Δ9.506 υπουργείου εργασίας – από τα λογιστικά γραφεία, για την αποφυγή συνωστισμού για το διάστημα της ισχύουσας νομοθεσίας θα υπάρχουν οι εξής κανόνες:
•Απαγορεύεται η είσοδος σε όλους στα λογιστικά γραφεία χωρίς μάσκα.
•Η σύνταξη της φορολογικής δήλωσης των φορολογουμένων θα γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και ραντεβού με τον λογιστή.
•Πελάτες επιχειρήσεις για τις μηνιαίες υποθέσεις θα προσέρχονται στα λογιστικά γραφεία μόνο κατόπιν ραντεβού.
•Οι πελάτες επιχειρήσεις λόγω των νέων μέτρων και των εργασιών που πρέπει να επεξεργαστούμε εγκαίρως, είναι πολύ σημαντικό να φροντίζουν για την έγκαιρη αποστολή των παραστατικών του προηγούμενου μήνα στο λογιστικό γραφείο.
◦ Όσοι έχουν κάνει αίτηση για την επιστρεπτέα προκαταβολή έως τις 5 κάθε μήνα τα παραστατικά του προηγούμενου μήνα(έσοδα,αγορές,δαπάνες,κλπ)
◦ Οι υπόλοιποι έως τις 10 κάθε μήνα τα παραστατικά του προηγούμενου μήνα.(έσοδα, αγορές, δαπάνες κλπ)
◦ Παρακαλούμε να φροντίζουν οι ίδιοι να προσκομίζουν τα παραστατικά στο γραφείο του λογιστή πάντα μετά από συνεννόηση μαζί του.
•Εργαζόμενοι επιχειρήσεων για προσλήψεις, βεβαιώσεις κλπ θα προσέρχονται στα λογιστικά γραφεία μόνο κατόπιν ραντεβού.
•Στους χώρους των γραφείων τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των εργαζομένων, όπως επίσης ελάχιστη αναλογία ενός (1) ατόμου ανά 10 τ.μ.
•Τέλος προτείνεται σε όσα γραφεία χρειάζεται, η χρήση προστατευτικού πλεξιγκλάς (Plexiglass) σε κάθε γραφείο.
Οι λογιστές φοροτεχνικοί από την αρχή αυτής της κρίσης ήρθαμε αντιμέτωποι με εκατοντάδες νέες αποφάσεις, δουλεύουμε απίστευτες ώρες εβδομαδιαίως για να εφαρμοστούν τα νέα μέτρα και έχοντας πολύ μικρά χρονικά περιθώρια προσπαθούμε να φέρουμε εις πέρας τις νέες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων. Οι επιπλέον εργασίες των λογιστών φοροτεχνικών λόγω covid-19 θα συνεχιστούν για μεγάλο διάστημα ακόμα, προσθέτοντας τεράστιο φόρτο εργασίας στα γραφεία μας εν μέσω περιόδου υποβολής των φορολογικών δηλώσεων. Η καλή συνεργασία, ο σεβασμός, η κατανόηση της όλης κατάστασης από τους πελάτες μας θα μας βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε στο επιστημονικό μας έργο σε αυτή την δύσκολη συγκυρία δίπλα στην επιχείρηση και στον φορολογούμενο.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την προϊσταμένη και το προσωπικό της Δ.Ο.Υ Ορεστιάδας, των Δήμων Ορεστιάδας – Διδυμοτείχου, ΕΦΚΑ, και των άλλων δημοσίων υπηρεσιών του νομού μας οι οποίοι, στάθηκαν δίπλα στον λογιστικό σύλλογο, στον φορολογούμενο, τον ασφαλισμένο, εργαζόμενο, επιχειρηματία για να προλάβουν να λύσουν εγκαίρως προβλήματα που προέκυψαν το προηγούμενο διάστημα ώστε να μην χάσει κάποιος την ευκαιρία να συμπεριληφθεί στα ευεργετήματα των μέτρων, καθώς και να λειτουργήσει όσο καλύτερα γίνεται το νέο σύστημα εξυπηρέτησης μέσω email.
Με εκτίμηση
Η πρόεδρος ο Γραμματέας
Ξανθοπούλου Αναστασία Ζαλουφλής Κωνσταντίνος