Παύλος: Να γίνει υπόγειος χώρος στάθμευσης το παλιό κολυμβητήριο
Το διαχρονικό πρόβλημα της Αλεξανδρούπολης με την απουσία κλειστών χωρών στάθμευσης αυτοκινήτων, επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερα από τις εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης οι οποίες καταργήθηκαν με τα έργα του ΒΑΑ, στο παραλιακό μέτωπο της πόλης.
Η διαμόρφωση του υπαίθριου parking παραπλεύρως του γηπέδου «Φώτης Κοσμάς» δεν μπορεί να αποτελεί από μόνη της μια ικανοποιητική λύση.
Η διαφαινόμενη καθυστέρηση της μεταφοράς του ΚΤΕΛ από το κέντρο της πόλης, στερεί επί πλέον και την ιδανική αξιοποίηση ενός διαμπερούς οικοπέδου, το οποίο αποτέλεσε την βασική μου πρόταση στην προεκλογική περίοδο για την δημιουργία ενός πολυώροφου δημοτικού χώρου στάθμευσης.
Αντίστοιχα εκκρεμότητα υπάρχει και με την εκμετάλλευση του ανοιχτού χώρου στάθμευσης στην δυτική χερσαία ζώνη του λιμένα και συγκεκριμένα στην περιοχή κάτω από το Φάρο.
Αυτή την στιγμή μετά και την κατεδάφιση του παλιού κολυμβητηρίου, ο Δήμος διαθέτει ένα αδόμητο οικόπεδο μεγάλης έκτασης, σε ιδιαίτερα κεντρικό σημείο της Αλεξανδρούπολης.
Η σημερινή δημοτική αρχή χωρίς να έχει κάποιο σχέδιο αξιοποίησης του χώρου, όπως έχει δηλώσει πρόσφατα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος στα αθλητικά θέματα, οφείλει να εξετάσει άμεσα το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός σύγχρονου υπογείου πολυώροφου χώρου στάθμευσης.
Ένα έργο που θα αναβαθμίσει την πόλη και που θα εκμεταλλεύεται το υπόγειο έδαφος, δίνοντας ελεύθερη την υπέργεια επιφάνεια για αθλητικές δραστηριότητες με ένα ικανοποιητικό ποσοστό έκτασης πρασίνου.
Ο Σταθμός αυτός θα προσφέρει την ιδανική λύση στο χρόνιο πρόβλημα στάθμευσης στο κέντρο της πόλης και θα συμβάλλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, με αποτέλεσμα ο πολίτης αλλά και ο επισκέπτης να έχουν πιο εύκολη, πιο άνετη και πιο γρήγορη πρόσβαση στο εμπορικό κέντρο της Αλεξανδρούπολης.
Η κατασκευή του θα πρέπει να γίνει με τις πιο σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές και να είναι απόλυτα προσβάσιμο στα ΑΜΕΑ.
Η λειτουργία του χώρου αυτού στάθμευσης θα πρέπει είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και να παρέχει δυνατότητα εξυπηρέτησης για μηνιαίους πελάτες, για πελάτες με χρονοχρέωση και για περιστασιακούς πελάτες (ωριαία χρέωση).
Από την στιγμή που θα υπάρξει η πολιτική βούληση για την υλοποίηση ενός τέτοιου έργου, καλείται η δημοτική αρχή τον επόμενο διάστημα να ετοιμάσει ένα business plan, μέσα από το οποίο θα αποδεικνύεται η βιωσιμότητα του έργου και ταυτόχρονα να πραγματοποιήσει διερευνητικές ματιές για να διαπιστώσει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον που είναι απαραίτητο στην περίπτωση που η χρηματοδότηση γίνει μέσω των ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα).
Σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να εξετασθεί το ενδεχόμενο μετεξέλιξης της ΤΙΕΔΑ Α.Ε. με επιπλέον σκοπούς, όπως για παράδειγμα την εκμετάλλευση των δημοτικών χώρων στάθμευσης καθώς και την αξιοποίηση της ακίνητης δημοτικής περιουσίας.
Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Ανεξάρτητος
Δημοτικός Σύμβουλος