Η Εγνατία οδός Αρδανίου – ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης μπορεί να παραμένει κλειστή, μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει τελικά με τη γέφυρα στο ύψος της Ιτέας, όμως το κλείσιμο του δρόμου, δεν αξιοποιείται για την επισκευή του οδοστρώματος, το οποίο μόνο καλό δεν είναι.
Η Εγνατία έκλεισε, καθώς φωτιά σε πλατφόρμες με ζωοτροφές που βρίσκονταν κάτω από τη γέφυρα στις 15 Σεπτεμβρίου, οδήγησαν την Εγνατία στην απόφαση για λόγους ασφαλείας να μη χρησιμοποιείται η γέφυρα, ενώ στο αντίθετο ρεύμα η κυκλοφορία πραγματοποιείται μόνο από το ένα ρεύμα της γέφυρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thraki Νεα, το πόρισμα για το τι θα γίνει με τη γέφυρα, όπως για παράδειγμα το αν θα δοθεί σε κυκλοφορία, αν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία μόνο ΙΧ, αναμένεται σε διάστημα ενός μήνα.
Μέχρι τότε όλα τα οχήματα που ήθελαν να χρησιμοποιήσουν την Εγνατία στο τμήμα Αδράνιο – ΒΙΠΕ, κινούνται μέσω εθνικής οδού, περνώντας από τις Φέρες και το αεροδρόμιο, βγαίνοντας ξανά στην Εγνατία από τον κόμβο της Αμφιτρίτης (διαδρομή που θα ακολουθούν κι άλλοι μονίμως, όταν ενεργοποιηθούν τα διόδια του Αρδανίου).

Ο κλειστός δρόμος, που προέκυψε από το ατυχές γεγονός, ήταν η πρώτης τάξεως ευκαιρία, για να ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση του κάκιστου οδοστρώματος. Ο διαγωνισμός έχει γίνει – για το έργο της ασφαλτόστρωσης υπάρχει προσωρινός ανάδοχος – όμως από τον Αύγουστο δεν έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες υπογραφής της σύμβασης.
Ακόμη και κάποιος που δεν είναι μηχανικός αντιλαμβάνεται ότι η ασφαλτόστρωση χωρίς κυκλοφορία και με τις δεδομένες καιρικές συνθήκες, είναι προτιμότερη. Εκτός αν ξανακλείσει ο δρόμος όταν ξεκινήσουν τα έργα, κάτι που θα σημαίνει νέα ταλαιπωρία για όσους επιθυμούν να μετακινηθούν.