Πως μπορείς να ταξιδέψεις στη Σαμοθράκη αν έχεις εκδώσει εισιτήριο
H SAOS FERRIES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι μετά τις βλάβες που παρουσιάστηκαν στα πλοία της εταιρείας μας με αποτέλεσμα να αδυνατούμε να εξυπηρετήσουμε την μεταφορά οχημάτων, υπάρχει η δυνατότητα εξαργύρωσης των εισιτηρίων τους με τους παρακάτω τρόπους:
– Επιβάτες που βρίσκονται στην Αλεξανδρούπολη ή στην Σαμοθράκη μπορούν να προσέρχονται στα κεντρικά πρακτορεία της εταιρείας
– Επιβάτες που βρίσκονται εκτός Αλεξανδρούπολης μπορούν να απευθύνονται στα κατά τόπους πρακτορεία που έχουν εκδώσει τα εισιτήριά τους
– Επιβάτες που έχουν προπληρωμένα εισιτήρια μέσω on line booking μπορούν να αποστέλλουν email στο info@saos.gr ή booking@saos.gr και τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα χρέωσης.
– Επιβάτες που έχουν προπληρωμένα εισιτήρια μέσω τηλεφωνικών κρατήσεων μπορούν να αποστέλλουν email στο info@saos.gr ή booking@saos.gr και δηλώνουν τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμούν να επιστραφούν τα χρήματα.
Επισημαίνουμε ότι όσοι επιβάτες διαθέτουν εισιτήρια των πλοίων μας και επιθυμούν να ταξιδέψουν με το εκτάκτως δρομολογημένο πλοίο AZORES EXRESS, διαχείρισης άλλης εταιρείας, πρέπει να εξαργυρώσουν τα εισιτήρια τους με τους παραπάνω τρόπους και στην συνέχεια να εκδώσουν νέα εισιτήρια με το ανωτέρω πλοίο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με δρομολόγια, εισιτήρια, συνεργαζόμενα πρακτορεία του AZORES EXPRESS επικοινωνήστε με το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης.