Τη διάσωση 100αδων θέσεων στάθμευσης, προτάσσει ο υποψήφιος δήμαρχος Αλεξανδρούπολης και επικεφαλής της ΑΝΑΣΑ Παύλος Μιχαηλίδης.
Συγκεκριμένα ο κ. Μιχαηλίδης σε πρότασή του με τίτλο: Αναστολή εργασιών και αλλαγή χάραξης του ποδηλατοδρόμου; Μπορούμε να διασώσουμε το πλάτος της παραλιακής οδού και τις 100δες θέσεις στάθμευσης, αναφέρει:

Η αναστολή εργασιών του 2ου υποέργου της πρώτης εργολαβίας του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Β.Α.Α.) προϋπολογισμού 1.200.000€, που αφορά την επέκταση του ποδηλατοδρόμου (το 1ο υποέργο ήταν η διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης παραπλεύρως του γηπέδου «Φώτης Κοσμάς»), δείχνει και την αμηχανία της δημοτικής αρχής μπροστά στον μεγάλο κίνδυνο των κυκλοφοριακών προβλημάτων που θα δημιουργηθούν.
Εξάλλου η άκαρπη προσπάθεια της τελευταίας στιγμής από πλευράς του δημάρχου, για να εξασφαλίσει ισοδύναμο για τις εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης που θα χαθούν από την παραλιακή οδό, λόγω του ποδηλατοδρόμου πλάτους 3μ., δικαιολογεί τον εύλογο προβληματισμό του κ. Λαμπάκη και ιδιαίτερα των συνεργατών του.
Την ίδια στιγμή υπάρχει ήδη μεγάλη δυσαρέσκεια από την πλειοψηφία των δημοτών, οι οποίοι είδαν να ολοκληρώνεται η άνευ λόγου διαμόρφωση του υπάρχοντος πάρκινγκ δίπλα στο δημοτικό στάδιο, όπου πέρα από την σπατάλη των χρημάτων αυτών, διέκριναν και μια προχειρότητα στον συνολικό σχεδιασμό, ο οποίος έχει ήδη επιφέρει σοβαρά λειτουργικά προβλήματα και φυσικά μείωσε τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης.
Το δεύτερο υποέργο, το οποίο αφορά την κατασκευή ποδηλατοδρόμου στο δυτικό και νότιο τμήμα της παραλιακής οδού, θα σημαίνει κατάργηση σημαντικού αριθμού θέσεων στάθμευσης, αλλά το σημαντικότερο μείωση του πλάτους της οδού κατά τρία (3) ολόκληρα μέτρα!!!
Έστω και την ύστατη στιγμή ο κ. Λαμπάκης, όπως μας άκουσε στο θέμα της μονοδρόμησης και ανέστειλε την αρχική του απόφαση, ας αναλογιστεί τις ευθύνες του αλλάζοντας την χάραξη του ποδηλατοδρόμου και την μεταφορά του προς την πλευρά του πεζοδρομίου και των κοινόχρηστων χώρων. Ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει το πλάτους του στο μισό, όπως ακριβώς συμβαίνει ακόμη και σε μεγαλουπόλεις με πολλαπλάσιο πληθυσμό.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, όπου παραπλεύρως της Λεωφόρου Νίκης στην πλευρά του πεζοδρομίου προς την θάλασσα, υπάρχει ποδηλατόδρομος με απλή χάραξη και με πλάτος στο ήμισυ του δικού μας.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Υποψήφιος δήμαρχος –
Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης
«ΑΝΑ.Σ.Α»