ΚΚΕ: Οι Εβρίτες πληρώνουν τώρα ακριβά την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων
Στο κόψιμο δρομολογίων των τρένων αναφέρεται τοπική οργάνωση ΚΚΕ της Ορεστιάδας με ανακοίνωσή της. Στην ανακοίνωση τονίζεται:
Η Οργάνωση Ορεστιάδας του ΚΚΕ θεωρεί απόλυτα δικαιολογημένη την αγανάκτηση των κατοίκων του νομού μας για την πρόσφατη απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναστείλει δυο δρομολόγια στη γραμμή Αλεξανδρούπολης – Δικαίων, προσθέτοντας άλλο έναν κρίκο στην απομόνωση της περιοχής μας.
Είκοσι χρόνια περίπου μετά τη σχετική κοινοτική οδηγία για την απελευθέρωση της αγοράς και την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων οι Εβρίτες πληρώνουν ακριβά τις πολιτικές των αποκρατικοποιήσεων. Τα δεκατέσσερα (14) δρομολόγια του 2007 ( 12 επιβατικά και 2 εμπορικά) με τις κυβερνήσεις της ΝΔ , του ΠΑΣΟΚ και τώρα της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ = ΑΝΕΛ περιορίστηκαν μόλις σε δύο (2).
Οι εργαζόμενοι της περιοχής μας πρέπει να βγάλουν τα δικά τους πολιτικά συμπεράσματα. Κανέναν δεν πρέπει να ξεγελάσουν τα κροκοδείλια δάκρυα των τοπικών Βουλευτών και Περιφερειακών – Δημοτικών παραγόντων των μνημονιακών κομμάτων, που από τη μια ψηφίζουν και στηρίζουν τα κόμματα, που έχουν σημαία τους τις ιδιωτικοποιήσεις και από την άλλη κλαψουρίζουν στα συντρίμμια αυτής της πολιτικής.
Από τις αποκρατικοποιήσεις και την εκποίηση των κερδοφόρων τμημάτων της δημόσιας περιουσίας κερδίζουν τα επιχειρηματικά, λόμπυ ντόπια και ξένα και χάνουν οι λαϊκές οικογένειες. Οι εργαζόμενοι πιο αποφασιστικά πρέπει να καταδικάσουν τις πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων και να διεκδικήσουν αποκλειστικά δημόσιο τομέα μεταφορών που θα είναι περιουσία του λαού και θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες.
Όσον αφορά για την κατασκευή της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας», που θα συνδέει την Αλεξανδρούπολη με τα λιμάνια Ρούσε (στο Δούναβη), Βάρνα και Μπουργκάς, έρχεται κατ’ απαίτηση των μονοπωλιακών ομίλων στον κλάδο των Μεταφορών και σε περίοδο που δρομολογείται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των λιμανιών.
Αν η κυβέρνηση ενδιαφερόταν να έχει ο λαός της Βόρειας Ελλάδας, όλης της χώρας, φτηνές και σύγχρονες μετακινήσεις θα καταργούσε τα διόδια, θα μείωνε την τεράστια φορολογία στα καύσιμα, θα δημιουργούσε σύγχρονες, φτηνές και προσβάσιμες για όλο το λαό δημόσιες, συνδυασμένες μεταφορές και φυσικά δεν θα παρέδιδε στους ιδιώτες την Εγνατία οδό».